טוויטר נלחמת בקונספירציות: "5G לא קשור לקורונה"

טוויטר נלחמת בקונספירציית 5G קורונה. צילומסך: טוויטר
טוויטר נלחמת בקונספירציית 5G קורונה. צילומסך: טוויטר

טוויטר החליטה להילחם במידע כוזב המופץ ברשת ותוסיף קישור למידע מהימן אודות השמועות על קשר בין 5G לקורונה בציוצים שיעלו ברשת החברתית.

הרשת החברתית טוויטר החלה להוסיף תוויות לציוצים המכילים מידע בלתי מבוסס אודות הקשר בין הרשת הסלולארית החדשה 5G לבין נגיף הקורונה. כידוע, מזה מספר חודשים מתרוצצת תיאוריית קשר על כך שהממשלות מפיצות מידע כוזב אודות הקורונה ואף מכניסות את אוכלוסיית העולם לבידוד לצורך התקנה של אנטנות 5G וכמו כן טוענים הקונספירטורים כי הרשת הסלולארית החדשה גורמת להיחלשות המערכת החיסונית של בני האדם. כמובן שמדובר במידע לא מבוסס שהקשר בינו לבין המציאות מקרי לחלוטין, אך בשל התפשטותו החליטו בטוויטר לנקוט בצעדים על מנת להבטיח שמידע כוזב (פייק ניוז) לא ימשיך לזרום ברחבי הרשת.

נלחמים בפייק ניוז. צילומסך: טוויטר
נלחמים בפייק ניוז. צילומסך: טוויטר

 

"בחודש שעבר הכרזנו שאנחנו מתחילים את השימוש בתוויות והודעות אזהרה על מנת להוסיף מידע נוסף על ציוצים המכילים מידע בלתי מאומת או מטעה הקשור לנגיף הקורונה" אמרו בטוויטר לביזנס אינסיידר. הדובר ציין שהחברה אף תסיר לגמרי ציוצים העלולים לגרום לאנשים לבצע פעולות מזיקות באופן פיזי, אך לא תבצע פעולות משמעתיות כנגד ציוצים המכילים מידע חסר או מטעה. למרות זו, נראה כי טוויטר החלה להוסיף את התווית "Get the facts about COVID-19" המקשרת לעמוד הזה (לחצו כאן) גם אם הפוסט לא בדיוק מפיץ מידע כוזב או רק הומוריסטי.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *