אדם שחור מונה להנהלת רדיט במקום המייסד שעזב

זוכרים שביום ראשון מייסד רדיט אלכסיס אוהניין עזב את החברה וביקש למנות במקומו אדם שחור לתפקיד? אז זה קרה. רדיט מינתה את מנכ"ל Y Combinator מייקל סייבל לדירקטוריון החברה במקום סייבל שפרש. סייבל, גם ידוע כאחד המייסדים של אתר השידורים החיים Justin.tv לפני שהפך ל-Twitch, אתר הלייב סטרימינג המוביל בעולם. כזכור, ביום ראשון האחרון הכריז אלכסיס אוהניין כי הוא עוזב את החברה בעקבות המהומות בארה"ב. אוהניין עצמו נשוי לאישה שחורה (אלופת העולם בטניס סרינה וויליאמס) ואבא לילדה שחורה, אמר בסרטון שהעלה לטוויטר כי "איך אוכל להסתכל בעיניה של בתי השחורה כשהיא תשאל מה אתה עשית".

סייבל עצמו מסר כי "אני רוצה להודות לסטיב, אלכסיס וכל מועצת המנהלים של רדיט עבור ההזדמנות הזו. אני מכיר את סטיב ואלכסיס מאז 2007 ואני גם משתמש של רדיט מאותה השנה. בתקופה האחרונה ראיתי את רדיט הופך להיות חלק מהאינטרנט ואני שמח לעזור, לייעץ ולהנחות כשרדיט ממשיך לגדול ונאבק באתגרים של להגדיל את הקהילה ולהגיע לקהל רב יותר".

אלכסיס אוהניין. עזב את החברה שייסד
אלכסיס אוהניין. עזב את החברה שייסד

 

יש לציין כי רדיט – reddit הינו אתר המבוסס על תוכן גולשים ולא זוכה לסינון ראוי ולכן פועלות בו קהילות גדולות של גזענים התומכים בעליונות לבנה. במקרים רבים עלה האתר לכותרות עקב התכנים השנויים במחלוקת שפורסמו באתר, ובעבר אף היו מקרים בהם פורסמו תכנים פדופילייים וזאופיליים באתר על ידי הקהילה, אך המנהלים נקטו במדיניות אכיפה וגם שאר הקהילה אינה מוכנה לקבל דברים כאלו היום.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *