האקרים גנבו 5.4 מיליון דולר מאתר ההמרת הקריפטו Eterbase

Eterbase
Eterbase

אתר ההמרה Eterbase נפל קורבן לפני מספר ימים לגניבה של 5.4 מיליון דולר מכספי לקוחותיו. באתר טענו שפנו לרשויות האכיפה והגישו תלונה רשמית.

אתר המרת המטבעות הקריפטוגרפיים Eterbase נפל קורבן לגניבה של 5,381,498$ (4,560,592€). בשלב זה בחברה לא יודעים להגיד מי הם אותם האקרים שהצליחו לפרוץ את הרשת המאובטחת של החברה, אך ידעו לפרסם כתובות של 30 ארנקים וירטואליים אליהם הועברו הכספים יחד עם הסכומים שנגזלו. ביום שני בערב, כך נטען, הצליחו קבוצה בעלת מספר לא ידוע של האקרים לפרוץ לשש ארנקי ביטקויין, אטריום, XRP, Tezos, Algorand ו-TRON והעבירו את יתרת הכספים לארנקים וירטואליים אחרים המנוהלים בשש חברות המרת מטבעות מתחרות. ב-Eterbase פנו אל החברות, הכוללות את Binance, HitBTC ו-Houbi וביקשו את הסיוע שלהם בהשבת הכספים הגנובים.

בחברה טענו כי פנו לרשויות והגישו תלונה רשמית, וביקשו סבלנות ממשתמשיהם בזמן שהם ממצים את כל האפשרויות. "אנחנו רוצים לבקש מכל משתמשינו תמיכה וסבלנות. אנחנו נעשה את כל הצעדים הנדרשים על מנת לאבטח את פלטפורמת ההמרה ולפתוח מחדש בקרוב מאוד", כך על פי חשבון הטוויטר של החברה. בציוץ אחר הודיעה החברה כי היא תעמוד בהתחייבויותיה הכספיות בכל מקרה "אנחנו רוצים להודיע למשתמשינו שיש לנו מספק הון על מנת לעמוד בכל ההתחייבויות שלנו. אנחנו רוצים להבטיח לכולם שאנחנו לא נפסיק את המסע שלנו!".

Eterbase הוקמה בשנת 2019 בברטיסלבה, סלובקיה כאמור, והיא חברת המרת מטבעות קריפטוגרפיים. אחת הבעיות עם התלונה שהוגשה לרשויות האכיפה היא שחברת Eterbase מבוססת כאמור בסלובקיה. הרשויות במדינה, שהיא חברה באיחוד האירופי, סביר להניח שלא יוכלו להתמודד עם חקירה בסדר גודל כזה שעלולה להיות חוצת גבולות ויבשות.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *