אמזון: אוכל פג תוקף נשלח ללקוחות

אמזון ממשיכה להתפתח לשווקים חדשים וביניהם ישראל, אך בינתיים היא מתמודדת עם צרות מבית וזאת לאחר שעל פי דיווח של רשת CNBC לקוחות רבים הביעו תרעומת על כך שקיבלו מזון פג תוקף. בין המוצרים שנשלחו אל הלקוחות והתברר כי הם פגי תוקף ניתן למצוא גם פורמולות לתינוקות, מלבין לקפה, בשר משומר וחטיפי גרנולה. על פי תלונות לקוחות אמזון המוצרים מגיעים מקולקלים ואחרי תאריך התוקף שלהם. מבדיקה שנערכה מול מותגים, צרכנים ומוכרים הכל מוביל לתקלה במערכת הלוגיסטית של אמזון שמאפשרת למוצרים פגי תוקף להישלח ללקוחות ללא כל בידוק. כמו כן נטען בדיווח כי "ככל שאמזון תגדל כך הבעיה תהפוך לגרועה יותר".

על פי אחד ממוכרי אמזון בתשע השנים האחרונות העוסק במכירת סוכר, תבלינים ומוצרי אוכל אחרים, אמזון לא הגיבו למספר פניות על מוצרי פג תוקף שקיבלו. אמזון מנגד טוענת כי באחריות המוכרים לספק לחברה תאריך תפוגה למוצרים שהם מוכרים דרך האתר ומאחסנים במחסני אמזון ובכל מקרה צריכים להיות ברי תוקף של לפחות 90 ימים בהם הם יכולים להימכר, ולכן האחריות היא על המוכרים ולא עליה.

תגובת אמזון לכתבה: "אנחנו עובדים קשה מאוד כדי לוודא שהצרכנים מקבלים מוצרים איכותיים כאשר הם מזמינים מהחנות שלנו. אנחנו מחייבים את כל שותפי המכירה שלנו לציית לכללי איכות מחמירים ואנו משתמשים באינטליגנציה מלאכותית ובידוק ידדני כדי לנטר את איכות המוצרים. כאשר אנו מוצאים בעיה, אנחנו עובדים במהירות כדי לחקור ולבצע צעדים כדי לשפר את המערכות שלנו. אנו ננקוט צעדים כנגד המוכר ונתייחס לכל הביקורות. אם ללקוחות יש חששות לגבי המוצרים שהם קנו, אנו מעודדים אותם לפנו8ת אל שירות הלקוחות באופן ישיר ולעבוד עמנו כדי שנוכל לחקור ולטפל".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *