הודלף: Windows 10X יתאים גם למחשבים ניידים

מיקרוסופט פרסמה בטעות קובץ עיצוב פנימי למערכת ההפעלה החדשה שלה, Windows 10X. הקובץ היה אונליין למשך זמן מאוד קצר היום והכיל פרטים על התוכניות של מיקרוסופט לגבי מערכת ההפעלה. עד כה מיקרוסופט לא אישרה ש-Windows 10X יהיה זמין למחשבים ניידים, אך כעת עם ההדלפה התברר כי המערכת תפעל גם על טאבלטים וגם על מכשירים מתקפלים, קרי מחשבים ניידים ותציג שיפורים לתפריט ההתחל ולשורת המשימות.

במערכת ההפעלה החדשה מיקרוסופט תתייחס לתפריט ההתחל כ"The Launcher", שעדיין לא ברור כיצד יתורגם לעברית. הלאנצ'ר יהיה שילוב בין תוצאות חיפוש באינטרנט, אפליקציות מקומיות וקבצים ספציפיים במחשב\טאבלט. התוכן שיוצג בתפריט יהיה דינאמי בהתאם לשימושים של המשתמש בתוכנות, קבצים ואתרים שנפתחו לאחרונה.

Windows 10X יכיל גם שיפורים למסך הזיהוי פנים – כאשר המחשב יפתח מיד המערכת תזהה את הפנים של המשתמש וזאת בניגוד ל-Windows 10 בו היה על המשתמש לבטל את הנעילה קודם. במסמך גם התייחסה מיקרוסופט ל"סייר ווינדוס מודרני". החברה כבר דיברה בעבר על חידושים לסייר המיושן שמלווה אותנו כבר עידנים, ונראה שבמערכת ההפעלה החדשה השינוי יצא סוף סוף אל הפועל.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *