מיקרוסופט: בואו ללמוד בחינם וקבלו תעודה

מיקרוסופט קורסים בחינם. צילום מסך: אתר מיקרוסופט
מיקרוסופט קורסים בחינם. צילום מסך: אתר מיקרוסופט

חברת מיקרוסופט בשיתוף Linkedin ו-GitHub פותחת את שערי אתר הקורסים שלה בחינם ל-25 מיליון איש ומציעה לימוד ותעודת הסמכה מטעמה למסיימים.

חברת מיקרוסופט החליטה שלא לעמוד מנגד כאשר עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם מאבדים את מקור פרנסתם עקב מגיפת הקורונה, והחליטה לפתוח את שערי אתר הלימודים שלה בשיתוף עם Linkedin ו-GitHub ומציעה קורסים אונליין בחינם. בין המקצועות שניתן ללמוד – מפתח תוכנה, נציג מכירות, מנהל פרויקטים, מנהל מערכות, מומחה לשירות לקוחות, שיווק דיגיטלי, תמיכה טכנית, אנליסט מידע, אנליסט כלכלי ועיצוב גרפי. "10 עבודות אלו זוהו כנדרשות ביותר כיום", כך על פי Linkedin לפי מחקר שערכו בארבע השנים האחרונות. מספר המקומות בקורסים מוגבל (סך הכל יחולקו עד 25 מיליון תעודות הסמכה).

מיקרוסופט קורסים בחינם. צילום מסך מתוך Linkedin
מיקרוסופט קורסים בחינם. צילום מסך מתוך Linkedin

הלימודים עצמם הם באנגלית וכוללים סרטוני הדרכה רבים ובסופם ניתן אף לחפש משרות בתחומים הרלוונטיים בעזרת הרשת החברתית Linkedin. אם שאלתם את עצמכם כמה זמן יש לכם ללמוד – אז התשובה היא עד 31 למרץ 2021, כך שלמעשה תוכלו להספיק לפחות מספר קורסים הכוללים תעודה יוקרתית שבהחלט שווה להשיג. המטרה של מיקרוסופט ולינקדאין היא כמובן למלא את החלל בשוק העבודה אשר צמא לעובדים בתחומים אלו שנבחרו על ידם בקפידה. "בכל העולם, שנת 2020 החלה כאחת השנים המאתגרות ביותר בחיי רובנו" סיפרו בבלוג של מיקרוסופט, "בתוך שישה חודשים, העולם סבל מספר אתגרים, כולל מגיפה שהובילה למשבר כלכלי גלובלי. עכשיו כשהחברה נפתחת מחדש, נראה כי הכלכלה ביולי לא תהיה דומה למה שהייתה בינואר. הצעד החשוב ביותר הנדרש כדי להבטיח התאוששות כלכלית מוצלחת היא להרחיב את הגישה למיומנויות הנדרשות כדי לעבוד בעבודה חדשה".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

18 תגובות

  1. היי
    שמי עדי, אשמח להירשם לקורסים מנהל פרוייקטים ושיווק דיגיטלי.
    אשמח אם תחזרו אליי , 0526888711
    בתודה מראש.

  2. אני מאוד מעוניינת להירשם לקורס. פותחת עסק און ליין ואני חושבת שאוכל להשתמש טוב יותר בפונקציות השונות לאחר נקורס ולהתאימם לצרכים של העסק החדש

  3. שלום וברכה וכל הכבוד על היזמה.

    אני מעוניין בקורס שיווק דיגיטלי ו/או SEO PPC

    תודה.

  4. שלום רב . אני מנהל מכירות ומחפש שינוי מקצועי . מעוניין ללמוד מכירות דרך המחשב ולעסוק בכך . אודה אם תחזרו אלי . בברכה רענן יונה
    0548082764

    1. אני עובד כקדם ייצור נכון להיום הנדסאי מכונות
      ברצוני לילמוד עיצוב גרפי יש לי רקע בציור וגילוף בעץ… אשמח עם תחזרו אלי
      יגאל ארד טל: 0524033063

  5. שלום. אני דוקטור לכלכלה . חוקרת מודל תיאורטי מתמטי. יש לי גם תואר במחשבים מאונברסיטה (בהצטיינות) . אני בת 54,ואמנם יש לי משרת מרצה באונברסיטה אך בהחלט מעוניינת להכנס לתחומים חדשים. אודה לתגובתכם במה כדאי לי להתמחות בקורסים השונים שאתם מציעים ולהתאים בהמשך להשתלב.

  6. לדרור:
    תבדוק בקישורים הרלוונטיים שבכתבה (ואם אין לך בכלל חשבון לינקדאין, זו ההזדמנות לשבת ולהשקיע), תראה מה מלמדים ותבחר מה שמתאים לך וצא לדרך!
    מבלי לפגוע, את שאר הדברים שכתבת עליך להפנות לכתובת המתאימה – מגייסות, שירות התעסוקה, פרסום אצל קולגות וכדומה. מכאן לא תבוא הישועה.
    בהצלחה.

  7. דרור ברגמן בן 29 מת"א אני מאפיין חווית משתמש. כתוצאה מהקורונה הוצאתי לחלת ואני מתקשה לחזור למעגל העבודה, אני אדם סקרן ובעל מוטיבציה גדולה ללמוד ולהגדיל את יכולותי כי אני מבים שזה מה שדורש השוק היום. אשמח מאוד ללמוד את אחד הקורסים כדי לחזק את יכולותי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *