הסוף של ביקסבי? "העוזר של גוגל" יכנס למכשירי סמסונג

google assistant (צילומסך: אתר האפליקציה)
google assistant (צילומסך: אתר האפליקציה)

גוגל וסמסונג נמצאות במשא ומתן על עסקה שבה גוגל תקבל עוד יותר גישה למכשירי סמסונג בכך שכברירת מחדל תותקן Google Assistant במכשירי סמסונג במקום Bixby. 

חברת גוגל וחברת סמסונג נמצאות על סף הסכם בה החברה תתחייב להתקין במכשיריה את Google Assistant במקום Bixby כמסייעת קולית במכשיריה. סמסונג היא כיום חברת הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, וככזאת גם המובילה בתחום מכשירי האנדרואיד, מערכת ההפעלה מבית גוגל. סמסונג במשך שנים מנסה לבנות את Bixby כמתחרה ראוייה ל-Siri של אפל כמערכת לביצוע פעולות קוליות במכשירים הסלולריים, אך יחד עם זאת נותנת דגש גדול לאפליקציות מבית גוגל כגון Google Chrome, Gmail, Google Maps, Google Drive, Youtube ועוד – המגיעות מותקנות במכשיריה כברירת מחדל.

Bixby, ביקסבי, היא תוכנת סיוע קולי הממלאת פקודות קוליות הניתנות למכשיר. ניתן להפעילה על ידי אמירת "היי ביקסבי" ולאחר מכן פעולות נוספות, באנגלית כמובן. Google Assistant מבצעת פעולות דומות אך עם תוספות שונות כגון תזכורות (למשל: "היי גוגל, תזכרי שחניתי בחניון -2", ולאחר מכן "היי גוגל, איפה חניתי?") בדומה לביקסבי, גם גוגל אסיסטנט לא תומכת בעברית.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *