ביקורת משחק: Command & Conquer Remasterd

Command & Conquer Remasterd
Command & Conquer Remasterd

Command & Conquer Remasterd הוא התרפקות נוסטלגית על רגעי ילדות מאושרים, לילות ללא שינה וכמובן זמנים אחרים שהיו פשוטים יותר (גם במשחקיות). יצאנו לשבילי אירופה המדממים כ-GDI נגד NOD ולא התאכזבנו.

בישיבת המערכת האחרונה עלו כמה שמות של משחקים לאוויר שכדאי לכתוב עליהם ביקורת. כשהשם CNC (Command And Conquer) עלה, מיד עיני נפקחו לרווחה. הרי מדובר על אחד המשחקים שאהבתי ביותר בתור ילד. הגרפיקה המדהימה, המשחקיות, האפשרויות ובעיקר ה-Skirmishים אל תוך הלילה נגד המחשב ונגד חברים במולטי פלייר.

מיד ניגשתי למלאכה ורכשתי את האוסף (שכולל גם את Red Alert אליו עדיין לא הגעתי) מ-Steam בעלות של 129 ש"ח והתחלתי בעבודה – כיצד אני משחרר את אירופה מעול הכיבוש הנורא של אחוות NOD בהנהגת הטרוריסט הבינלאומי קיין. המשחק עצמו הוא ממש כפי שהיה – עם אותם המבנים, כלי הרכב והחיילים. הדבר השונה הוא שבלחיצה על המקש הארוך ניתן לדלג בין תצוגת HD גרפית (תומך עד 4K) מעולה לבין התצוגה המופקסלת הקלאסית של המשחק.

גרפיקה – 9

מבט מלמעלה שאיתו קל לנווט בתוך המעברים החלקים של המסך, תצוגת HD כאמור ואנימציות חלקות, פשוט תענוג. הגרפיקה של המשחק מכבדת אותו ואת המורשת שלו וההשקעה הרבה ניכרת.

משחקיות – 10

פשוט וקל, ללא ספק. תבחר את היחידה או הפלוגה, תכווין אותם והם ילכו. תסמן להם לירות והם ירו. למען האמת? משחק מושלם בשביל מבוגרים כמוני שאין להם כוח ללמוד דברים חדשים ורוצים פשוט להפעיל את המשחק ולהינות מכל רגע.

עלילה – 10

העלילה הבנויה היטב של משחקי CNC ידועה בכל העולם. מדובר על סדרה של מלחמות שנכתבו בדם. CNC הראשון מתאר את מלחמת הטיביריום הראשונה במציאות אלטרנטיבית בין כוחות GDI, שאפשר לדמות אותם לנאט"ו, לבין כוחות NOD שהם יותר הגוש הסובייטי לשעבר. העלילה המשובחת הופכת את המשחק הזה לא רק לאסטרטגיה בזמן אמת, אלא למשחק בעל משמעות עמוקה יותר והופכת את המלחמה הקרה שהתרחשה במציאות למשהו מודרני שנמשך הלאה.

סאונד – 9

הסאונד של המשחק טוב מאוד. הצלילים מצויינים, התגובות של היחידות טובות מאוד, ומוסיקת הרקע מכניסה את השחקן אל תוך הסיפור היטב.

Command & Conquer Remasterd
Command & Conquer Remasterd

ציון סופי: 9.5

בתור חובב מושבע של משחקי CNC ואסטרטגיה בזמן אמת אני לא בדיוק הכי אובייקטיבי בעולם, אבל בואו נודה על האמת – מגיע להם. שחזור נהדר של משחק מצויין שכל מי שגדל בשנות ה-90 נתקל בו ושיחק בו.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *