הכירו את מחשב לנובו השולחני הקטן ביותר עם מעבד AMD

מחשב לנובו ThinkCentre M75n. צילום: יח"צ
מחשב לנובו ThinkCentre M75n. צילום: יח"צ

חברת Lenovo ממשיכה להתחדש ומציגה את ThinkCentre M75n, המחשב השולחני הקטן ביותר עם מעבד AMD חזק ותצורת רשת מותאמת לענן.

חברת לנובו הכריזה על דור חדש במשפחת המחשבים השולחניים שלה – ThinkCentre. המחשב החדש אשר נבנה בתצורת Nano, מדגם ThinkCentre M75n, הוא הקטן ביותר אי פעם במשפחת המחשבים הותיקה ומגיע עם מארז בנפח של 350 מ"ל. המחשב הותאם לסביבת עבודה צרה של משתמשים ובכלל למרחבים קטנים יחסית. המחשב מצוייד במעבד Ryzen Pro של AMD ומגיע עם כונן קשיח SSD ומערכת הפעלה מסוג Windows 10. על פי לנובו, הביצועים שמציג המחשב הינם רבי עוצמה ומשולבים עם אבטחה כדי לסייע למשתמשים במהלך המטלות היומ-יומיות שלהם.

המחשב הקטן מגיע במידות 179 ס"מ רוחב, 88 ס"מ עומק ורק 22 ס"מ גובה ויכול להתאים לכל סביבת עבודה אפשרית, מצוייד במעבד MD Ryzen 3 PRO 3300U עם ארבע ליבות או שמונה ליבות וקאש של 4 או 8 מגה, ו-8 ג'יגה של זיכרון פנימי. ואם תהיתם לגבי המחיר – בארה"ב הוא נמכר החל מ-539$, 1880 ש"ח בערך.

הדגם החדש ThinkCentre M75n מציע למשתמשים אפשרויות מתקדמות כגון Modern Standby המאפשר לקבל דואר אלקטרוני גם בזמן המתנה, שיחות טלפון מבוססות IP, שימוש רצוף באפליקציות שיחות מיידיות במצב ההמתנה וחזרה למצב עבודה מלא בצורה מהירה. כמו כן המחשב מציע את כל החיבורים הנדרשים כיום בשוק כגון חיבור לשני מסכים, וחיבור USB Type C בקדמת המארז המאפשר טעינה מהירה להתקנים תומכים. כמו כן המחשב תומך ב-WiFi, Bluetooth ומסוגל להתחבר באופן אלחוטי לענן או Data Center ועל כן יעיל במיוחד במערכות מחשוב קצה בתחום הרפואה והקמעונאות. המחשב גם יכול לתפקיד כ-ThinClient ייעודי לפלטפורמות עבודה מהבית וניתן לנהל אותו מרחוק במודול שירות מבוסס ענן.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *