לנובו משיקה את ThinkVision M14t – מסך מגע נייד חדש עם עט

ThinkVision M14t
ThinkVision M14t

חברת לנובו משיקה את ThinkVision M14t, מסך מגע מתקדם המאפשר לתכנן, לצייר, להציג ולכתוב הערות בעזרת עט אקטיבי ומתחבר לכל מחשב.

המסך הנייד החדש של לנובו הולך לשנות את הרגלי העבודה שלכם. מדובר במסך נייד המתחבר ב-USB Type-C (למחשבים הכוללים את היציאה) ומאפשר להפוך את חווית העבודה שלכם לדינאמית. המסך מאפשר הרחבה של שולחן העבודה שלכם ומוסיף לכם אפשרות לאינטרקציה ידנית עם המחשב – תיכנון, כתיבה, ציור, הצגה ועוד. המסך שוקל 688 גרם ומגיע בגודל 14 אינץ' ברזולוציית Full HD והוא כמובן מסך מגע בעל זיהוי של עשר נקודות מגע בו זמנית ותמיכה בעט אלקטרוני אקטיבי. המסך כולל היפוך (סיבוב) כמו טאבלט לעבודה אופקית ואנכית ומגיע עם תמיכה של מעמד וכולל גם שני חיבורי USB Type-C לייעול העבודה שלכם.

ThinkVision M14t של לנובו
ThinkVision M14t של לנובו

 

המסך הוא הגרסה החדשה של דגם M14 הקודם ומספק אפשרויות חדשות, כולל הוספת יכולת מגע למחשבים שאינם מצוידים במסך מגע ומרחיב את היכולות במחשבים תומכים. יש לציין כי העט האקטיבי תומך ב-4,096 רמות לחץ, מה שהופך אותו למדויק ביותר בכל הנוגע לציור ורישום על גבי המסך. המסך יהיה זמין החל מספטמבר בחנויות האלקטרוניקה והגאדג'טים במחיר החל מ-449 דולר.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *