רוכבים על ההצלחה: TikTok משיקים סמארטפון

עם ההצלחה הגדולה של אפליקציית הרשת החברתית TikTok והנסיקה המטאורית שלה בחודשים האחרונים, כנראה שהתיאבון נפתח והבעלים של האפליקציה, הפופולרית בעיקר בקרב בני נוער, משיקים סמארטפון חדש שמעוצב בהתאמה לאפליקציה עצמה. מדובר בסמארטפון הראשון שמושק על ידי חברת האם, ByteDance מאז שהיא רכשה את חברת Smartisan המתמחה בייצור סמארטפונים. למרות היותו מכשירה הראשון של החברה, הוא זכה לשם Smartsian Jianguo Pro 3, שהתרגום שלו לאנגלית הוא Nut Pro 3.

הוא מציג מסך בגודל 6.39" (או 16.23 ס"מ), מעבד Snapdragon 855 plus, ארבע מצלמות אחוריות, מצלמה קדמית של 20 מגה פיקסל, 8 ג'יגה של זיכרון ראם ובטריה בנפח 4,000 אמפר. בצד מערכת ההפעלה המכשיר עובד על מערכת הפעלה Android Smartsian OS 7 המבוססת על אנדרואיד כמובן. האפליקציה TikTok כמובן נגישה היישר ממסך הנעילה עם החלקת אצבע כלפי מעלה. המחיר של המכשיר כרגע הוא בין 380 ל-420 דולרים ואין כל צפי להאם ומתי הוא יגיע לישראל.

האפליקציה TikTok הפכה לפופולרית במיוחד בקרב בני נוער ועל פי הערכות ישנם יותר מ-500 מיליון משתמשים רשומים לאפליקציה, המאפשרת העברת סרטונים קצרים. בחודש אפריל השנה עלתה האפליקציה לכותרות כאשר ממשלת הודו החליטה לחסום את האפליקציה בשל "עידוד לפורנוגרפיה". בית המשפט בהודו הוסיף גם שילדים שמשתמשים באפליקציה הם "מטרות לטורפים". בהמשך החודש גוגל ואפל הסירו את האפליקציה מהחנויות שלהם. בעקבות הפרשיה הסירה TikTok, כך לפי הודעתה, כ-6 מיליון סרטונים משרתיה שהפרו את חוקי השימוש באפליקציה. לקראת סוף חודש אפריל הוסרה החסימה על ידי בית המשפט בהודו.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *