GoBe Robots משיקה רובוט נוכחות מרחוק ידידותי לאקלים

GoBe Robots (תמונה: Business Wire)
GoBe Robots (תמונה: Business Wire)

GoBe Robots הממוקמת בדנמרק, חברת הבת של Blue Ocean Robotics, מכריזה על דור חדש של רובוטי הנוכחות מרחוק הידידותיים לאקלים שלה עם ביקוש גדול שנובע ממגיפת קוביד-19. "בזמן מגיפת הנגיף הגלובלית, ראינו גידול משמעותי בהזמנות", אומר פטר יול וולדגורד, מנכ"ל, GoBe Robots. "רובוטי נוכחות מרחוק הפכו עכשיו לטכנולוגיה סטנדרטית שכל אחד יכול להבין. אנחנו מעלים עכשיו את החוויה הזאת לרמה הבאה".
רובוט נוכחות מרחוק הוא למעשה רובוט שיכול להיות שם במקומך, כשאתה לא יכול להיות שם. מדובר ברובוט נשלט מרחוק ומצויד במסך וידאו המאפשר אינטרקציה דו צדדית. בימי מגיפת הקורונה זהו פתרון יעיל בסיוע למניעת התפשטות, שכן הוא מאפשר אינטרקציה מלאה בין אנשים בלי שום קשר למרחק. כמו כן רובוט זה מסייע בצמצום עלויות לחברות וארגונים בנושאי טיסות ונסיעות, שכבר אין בהם צורך אם משתמשים בטכנולוגיה זו, מה שגם מפחית את זיהום האוויר כתוצאה מפחות טיסות ונסיעות למטרות פגישות ועבודה. כמו כן מנהלים יוכלו לפקח באמצעות רובוט זה על העבודה בהיעדרם, ועוד שימושים נוספים.

GoBe Robots
GoBe Robots

 

רובוט הנוכחות מרחוק החדש של GoBe Robots הוא רובוט נייד נשלט מרחוק, המאפשר תקשורת דרך מסך של 21.5 אינטש שמשכפל את פני המשתמש בגודל טבעי. מצויד במצלמת 4K עם אפשרות זום ומצלמה קדמית עם זווית רחבה נותנות ל"נתב הרובוט" מבט כולל ברור של המקום שהרובוט GoBe מגלה. הדור החדש של GoBe Robots בולט גם עם מערכת פתוחה שיוצרת אפילו יותר יישומים, ומאפשרת למשתמשים למקסם את הפוטנציאל של הטכנולוגיה. לדוגמה, מארגנים של תערוכות מקצועיות יכולים לתת למשתתפים מרחוק את האפשרות להתחבר ישירות לרובוט הנוכחות מרחוק ולחוות את הביתנים והאירועים תוך אינטראקציה עם המציגים.

ל-GoBe Robots יש יותר מ-150,000 משתמשים קיימים ברובוטי הנוכחות מרחוק שלה, שתורמים להפחתות אדירות ב-CO2. "יש לנו לקוחות שהפחיתו ב-90 אחוז את העלויות של בדיקות הביטחון כי הם שמו 30 רובוטי נוכחות מרחוק במפעלים שלהם ברחבי עולם", אומר קלאוס ריסאגר, מנכ"ל Blue Ocean Robotics. "חברה באירופה עם 20 עובדים שנוסעים לאסיה ארבע פעמים בשנה חוסכת 500,000 ק"ג של CO2 על ידי החלפת הטיסות ברובוט נוכחות מרחוק".

אודות GoBe Robots

GoBe Robots, היא היצרנית המובילה בעולם של רובוט נוכחות מרחוק. לחברה יש נוכחות ביותר מ-50 מדינות באמצעות רשת ספקי הפתרונות הגלובלית שלה, מספר שצפוי לגדול ביותר מפי שניים בשנה הבאה. הרובוטים של החברה מפחיתים משמעותית את טביעת הרגל הפחמנית, עוזרים בכלילה חברתית ומונעים התפשטות של מחלות על ידי קטיעת שרשראות ההדבקה.
Blue Ocean Robotics מפתחת, מייצרת ומוכרת רובוטי שירות מקצועיים. פרט ל-GoBe Robots, תיק המותגים כולל את UVD Robots – רובוט נייד לחיטוי, ו-PTR Robots – רובוט נייד לטיפול ושיקום בטוח של חולים.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *