הרכבת שטסה במהירות של 1100 קמ"ש: הכירו את הייפרלופ

virgin hyperloop one - הייפרלופ
virgin hyperloop one - הייפרלופ

Virgin Hyperloop ו-Spirit AeroSystems יחלו בשיתוף פעולה על מנת לפתח את הייפרלופ – רכבת שתגיע למהירות של יותר מ-1100 קמ"ש.

Spirit AeroSystems חתמה על הסכם שותפות עם Virgin Hyperloop לצורך הוצאה לפועל של פרויקט שאפתני במיוחד – רכבת מהירה אשר תגיע למהירויות מסחררות. השת"פ נועד על מנת לייצר אב טיפוס של ההייפרלופ תוך שימוש בידע הטכנולוגי של עובדי Spirit AeroSystems.  Hyperloop או הייפרלופ הוא אמצעי תחבורה חדש שמיועד לסלק את מחסומי המרחק והזמן עבור אנשים ומטענים. ההייפרלופ מציג מהירות של 1100 קמ"ש, ויכול לחבר ערים באמצעות תחנות רכבת תחתית. בהייפרלופ, כלי רכב הנקראים תרמילים והם מאיצים בהדרגה באמצעות הנעה חשמלית דרך צינור בלחץ נמוך. התרמילים נוסעים במסילה באמצעות ריחוף מגנטי וכמו כן דואים במהירויות של מטוסים למרחקים ארוכים בגלל גרר אווירודינמי מאוד נמוך. התרמיל דומה לגוף של מטוס בסביבה של לחץ נמוך, העמודים דומים לאלה של צינור ומערכת ניהול הלחץ דומה למערכות שמשמשות בפעילות תעשייתית כמו ייצור שבבים.

אמצעי התחבורה החדש הזה, כך לפי טענת החברה, יאפשר פתיחת משרות ייצור ופיתוח בענפים שונים – בבנייה, תעופה, רכבים, מטוסים ובקרה אוטונומית. Virgin Hyperloop מתכוונת ליצור את המרכז הראשון לאישורי הייפרלופ בארצות הברית. ג'וש ג'יגל, מנהל הטכנולוגיות הראשי של Virgin Hyperloop: "כאחת מחברות המבנים בדרגת תעופה הכי אמינות בעולם, Spirit AeroSystems מתאימה מאוד לצוות שלנו כשבכוונתנו ליצור שותפים חזקים בסביבה של ההייפרלופ". קית המילטון, מנהל בכיר בחברת Spirit AeroSystems הוסיף: "כצורה חדשה של תחבורת המונים, הייפרלופ פותח עבורנו מגזר גיוון חדש בתחום התחבורה. שיתוף הפעולה שלנו עם Virgin Hyperloop הוא דוגמה מעולה לאמונה שלנו שהענף המתפתח במהירות הזה הוא גורם משנה מצב".

אודות Virgin Hyperloop One

Virgin Hyperloop One היא החברה הראשונה בעולם שניסתה בהצלחה את טכנולוגיית ההייפרלופ שלה בקנה מידה גדול, וכעת משיקה את אמצעי תחבורת ההמונים החדש הראשון מזה יותר ממאה שנים. החברה הפעילה בהצלחה רכב הייפרלופ בקנה מידה מלא באמצעות הנעה חשמלית וריחוף אלקטרומגנטי בתנאים של כמעט ריק, ומימשה אמצעי תחבורה חדש מיסודו שהוא יותר מהיר, בטוח, זול ובר קיימא מאשר האמצעים הקיימים. החברה טוענת כי כעת היא פועלת לייצר שיתוף פעולה עם ממשלות, ממציאים ושותפים ברחבי העולם כדי להפוך את ההייפרלופ למציאות תוך שנים. לחברה כעת פרויקטים בביצוע בארה"ב, הודו והמזרח התיכון.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *