חברת Altair תחשוף חידושים בתחום המחשוב הרב-ממדי בוועידה עולמית

ועדית HPC של חברת Altair. צילום מסך: עכשיו בטכנולוגיה
ועדית HPC של חברת Altair. צילום מסך: עכשיו בטכנולוגיה

חברת הטכנולוגיה הגלובלית Altair, המספקת פתרונות ל דאטה אנליטיקס ו-AI, סימולציות הנדסיות ומחשוב עתיר-ביצועים (HPC), תקיים את ועידת ה-HPC העולמית שלה ב-11-12 במאי 2021.

אירוע וירטואלי זה יפגיש בין אנשי מקצוע מובילים בתחום ה-HPC ומשתמשי קצה מומחים ממגוון תעשיות, שידונו בעומסי עבודה עכשוויים של HPC, כלים ותשתיות, וייחשפו במהלך האירוע חידושים וטכנולוגיות תומכות.

בעוד שפתרונות תוכנה, דאטה  ומחשוב עתיר-ביצועים נמצאים במגמת התכנסות, דרישות עומסי העבודה בהם נדרשת תמיכת מומחים הופכים לייחודיים יותר מתמיד, ודורשים כלים שונים, דרישות תפוקה שונות ורמות שונות של מומחיות בקרב משתמשי הקצה. ועידת ה-HPC העולמית תסקור כיצד מערכות ה-HPC המובילות בעולם מתרחבות מעבר לתזמון עבודה וזמני עיבוד, ומשקללות את כל המימדים החדשים כגון משאבים היברידיים, מערכות ענן, GPUs, תוכנה וביצועי קלט/פלט (I/O). מומחי HPC  מובילים ידונו גם בלמידת מכונה (ML)  ובבינה מלאכותית (AI), במטרה לשפר את זמני הפיתוח ולצמצם את עלות הפתרון.

באירוע ישתתפו מספר שותפים עסקיים של Altair ביניהם אינטל, Oracle, , גוגל, NVIDIA ומיקרוסופט. בין הדיונים הבולטים הצפויים בכנס יהיו: צוות פורמולה-1 של Aston Martin Cognizant בהרצאה מרתקת אודות "על המסלול ומחוצה לו, כל שנייה נחשבת, המשימה הקריטית של אופטימיזציית HPC" ; "תזמון עבודה בדור הבא של מחשב העל" ע"י NCAR; "התייעלות באמצעות מחשוב עתיר-ביצועים", American Axle; וכן יתקיים פאנל בנושא "בינה מלאכותית והענן".

"בשנה החולפת התקדמנו משמעותית והשקענו רבות בטכנולוגיות על מנת לסייע ללקוחותינו לנהל את משאבי ה-HPC שלהם, הן בהתקנה מקומית והן בסביבת ענן. אנו מציעים כעת את מערך פתרונות
ה-HPC המקיף ביותר בתעשייה, ומצפים להמחיש כיצד חברות חדשניות מובילות מיישמות אמצעים חדשים ב- HPC כדי להגיע לחזית התעשייה, ולפתור בעיות מהותיות במהירות וביעילות רבה יותר", אמר ג'יימס ר. סקאפה, מייסד ומנכ"ל Altair העולמית. אריאל הדר, מנכ"ל אלטאר ישראל הוסיף "ראינו את הגידול בביקוש לפתרונות אופטימיזציה בסביבות HPC בקרב חברות וארגונים ישראלים רבים, ואנו צופים שמגמה זו תימשך ואף תואץ עם חזרתה של הפעילות העסקית למצב הנורמלי החדש".

"בכוונתנו לשתף את הפרספקטיבה שלנו על שוק ה- HPC הרחב יותר, יחד עם תוצאות של מחקר שנערך לאחרונה ובחן את המימדים העיקריים שיש לקחת בחשבון בעת ​​פיתוח ופריסה של מערכת HPC מוצלחת", הסביר אלכס נורטון, אנליסט טכנולוגי ראשי ומנהל מחקר מידע ב- Hyperion Research.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *