חברת Vianai מגייסת עשרות עובדים למרכז הפיתוח בהרצליה

שילוב אוכלוסיות בהייטק. צילום: master1305 / Freepik
שילוב אוכלוסיות בהייטק. צילום: master1305 / Freepik

חברת Vianai מגייסת עשרות עובדים חדשים למרכז הפיתוח שלה בהרצליה זאת לאחר גיוס סבב שני של 140 מיליון דולר שנערך לאחרונה.

חברת Vianai Systems המפתחת פלטפורמה ומוצרי בינה מלאכותית (AI), מודיעה כי תגדיל את כח האדם שלה במהלך החודשים הקרובים. החברה נמצאת כעת בשלבי גיוס של עשרות עובדים, בעיקר מהנדסי פיתוח Data, Backend ו-Frontend למרכז הפיתוח שלה בהרצליה.

לאחרונה גייסה החברה 140 מיליון דולר במסגרת סבב שני מ SoftBank Vision Fund ומספר דמויות בולטות בתעשייה. זהו סבב השקעה שני של החברה, המצטרף להשקעת ה Seed בהיקף של 50 מיליון דולר בספטמבר 2019. גיוס ההון כמו גם הרחבת כח האדם באופן משמעותי, נועדו במטרה להשקיע בהאצת הפיתוח של  הפלטפורמה ומוצרי הבינה המלאכותית לארגונים ברחבי העולם.

חברת  Vianai Systems נוסדה בשנת 2019 על ידי ד״ר וישאל סיקה, הנחשב לאיש חזון ושם דבר בתחום ה AI ובנוסף משמש כחבר הנהלה בחברת Oracle וחברת BMW. החברה מספקת תוכנה ושירותים טכנולוגיים בתחום הבינה המלאכותית ולמידת מכונה לחברות גדולות ברחבי העולם. הטכנולוגיה של Vianai הינה פלטפורמת AI חדשנית לקבלת החלטות. ייחודיות הפלטפורמה בכך שהיא מתבססת על הסקה סיבתית ומשלבת בין מידע עסקי הטמון במערכות הארגון לבין ידע עסקי של מקבלי ההחלטות. בכך פלטפורמת הAI  של החברה מציבה את האדם במרכז, על מנת לחזק את יכולת קבלת ההחלטות האנושית ובכך ומציידת את אנשי המקצוע בכלי AI המסייעים להם להפיק ערך עסקי עצום. מטרת הטכנולוגיה היא לסייע לארגונים לשפר את התוצאות העסקיות שלהם.

"תהליך ההתרחבות שלנו הוא המשך ישיר להצלחה שחווינו בחודשים האחרונים, עם פיילוטים מגוונים בקרב לקוחות גדולים ברחבי העולם", ציין אלון כספי, מנהל הפיתוח של Vianai בישראל. "טכנולוגיית ה AI הייחודית שלנו מסייעת לארגונים למקסם החלטות עסקיות. מפתחים שיצטרפו אלינו יזכו להשפיע בתחום הולך ומתפתח, ולהיות שותפים להאצת שדרוג עולם קבלת ההחלטות לשלב הבא. זהו סטארט אפ חדשני המשלב סביבה עתירת טכנולוגיות וגב כלכלי חזק. הstack- הטכנולוגי שלנו מאד מגוון ומכיל את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחומים השונים דוגמת תשתיות ענן, דאטה, למידת מכונה ו-web. אנחנו צוות קטן וממוקד מטרה. אנו קוראים למפתחים מוכשרים לבוא להצטרף אלינו, לתרום ולהתרם, ולקחת חלק בהצלחה כבר בשלבים הראשונים".

אלון כספי. צילום: נטלי מילר
אלון כספי. צילום: נטלי מילר

 

חברת Vianai Systems Inc פיתחה פלטפורמה ומוצרי בינה מלאכותית (AI) ממוקדי-אדם, שהושקו בשנת 2019 במטרה לתת מענה להבטחה הלא-ממומשת של AI ארגוני. על לקוחותיה של Vianai נמנים עסקים רבים מהגדולים והמוערכים ביותר בעולם, להם היא מספקת פלטפורמות ופתרונות בינה מלאכותית, למידת מכונה (ML) וחקר נתונים. Vianai מסייעת ללקוחותיה להגדיל את פוטנציאל הטרנספורמציה בארגונים שלהם באמצעות מגוון כלים מתקדמים של AI ו-ML, עם גישה ייחודית המתמקדת במפגש בין בני אדם לטכנולוגיה. גישה אנושית זו מבדלת את Vianai  מחברות פלטפורמה ומוצרים אחרות, ומאפשרת ללקוחותיה לממש  את ההבטחה האמיתית הגלומה ב-AI.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *