מאסטרקארד תערוך כנס קריפטו בישראל

מאסטרקארד תערוך כנס קריפטו. קרדיט: ©dimarik16/123RF.COM
מאסטרקארד תערוך כנס קריפטו. קרדיט: ©dimarik16/123RF.COM

מאסטרקארד תערוך כנס קריפטו בישראל: לאחר שהכריזה כי תאפשר רכישת NFT בשקלים בכרטיסי האשראי שלה, החברה תערוך כנס בתחום בחודש יוני הקרוב.

מאסטרקארד הולכת על קריפטו: החברה הודיעה כי תערוך כנס קריפטו ראשון מסוגו בישראל בשיתוף מעבדת FinSec Innovation. הכנס, הראשון מסוגו בישראל בעולמות הסייבר והפינטק, יציג את ההזדמנויות וכמו כן הסיכונים אשר עומדים אל מול השחקנים בשוק וכמו כן בכדי לאפשר ליזמים להתחבר עם בכירי מאסטרקארד, מה שיסייע בצמיחה של סטראטאפים מקומיים.

רק לפני מספר חודשים הכריזה מאסטרקארד כי תאפשר רכישת NFT באמצעות כרטיסי האשראי שלה ואף תאפשר זאת תוך שימוש בשקלים, מה שיכול לחסוך עמלות המרה רבות ועלויות שמושתות על הרוכשים.

בכנס, אשר יתקיים בחודש יוני, ישתתפו בכירים ומומחים רבים בעולמות ה-NFT, קריפטו, סייבר, הון סיכון ושוק ההון וכמו כן יציגו גם שש חברות סטארטאפ אשר נמצאות בסבבי גיוס עם התאמה מוכחת של מוצרים לשווקים המתמקדים בנכסים דיגיטליים, מטאוורס, NFT, ארנקים ובלוקצ'יין. כמו כן ישתתפו בין היתר חברות רבות מתחומים אלו כמו גם נציגים מהבנקים וחברות כרטיסי האשראי, אנשי רשויות אכיפת החוק, רשות המסים וקהילת המשקיעים.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *