בית חכם וקטן – Ecocapsule Space

Ecocapsule Space
Ecocapsule Space

Ecocapsule Space : הוא בית חכם קטן, חסכוני, וידידותי לסביבה, אשר משתרע על שטח של 6.3174 מטר מרובע, ונראה כמו רכב חלל אליפטי קטן, או כמו ביצה מתכתית ענקית לדברי חברת Ecocapsule.

למעשה מדובר בגרסה מוקטנת של הדגם הקודם – ה-Ecocapsule, שהוא בית חכם, גדול ויקר יותר מ-Space הקטנטן והמשתלם, אך קיימות בדגם הגדול יותר אפשרויות, כגון מערכת לאגירת וסינון מי גשמים, אשר יכולה להשתמש אף במים ממקורות טבעיים אחרים כמו אגמים למשל, מערכת חשמל  ירוקה הפועלת על רוח ועוד. מחירו של Space מתחיל מ-$56,000 וניתן לרכוש ואף להשכיר אותו דרך אתר הבית. משקלו של הבית הוא כ-1.36 טון, פחות מאוטו פרטי ממוצע. מותקנת בבית מערכת סולרית הניתנת לפירוק והרכבה, ובנוסף ניתן לחבר את הבית גם למערכת חשמל רגילה, ואף מותקנות בבית 2 סוללות הניתנות לטעינה חיצונית,  אך בניגוד לדגם הבכור – Ecocapsule, בדגם זה לא קיימת מערכת חשמל הפועלת על רוח.

Ecocapsule Space
Ecocapsule Space

 

מבחוץ נראה כאילו מדובר בבית קטן, אך מבפנים ההרגשה שונה לחלוטין. ניתן להזמין את הבית במספר וריאציות כאשר בצורה הבסיסית ביותר הבית מגיע עם רצפת למינציה, וקיר ארונות נוח ושימושי. כמובן שניתן לבחור צבע בעת קניית הבית, ובתוספת תשלום ניתן למלא את החלל לפי הצורך למגוון שימושים. ניתן לעצב את הבית כמו משרד או חדר פגישות, בית ליחיד או לזוג, חדר אורחים, או להתקין על סירה ולהשתמש כבית על המים, או כיחידה נוספת המתלווה לדגם הגדול – Ecocapsule, ועוד שלל אפשרויות.

Ecocapsule Space
Ecocapsule Space

 

בנוסף לפנלים סולריים, הבית מצויד בצמד סוללות שיכולות להיטען באופן חיצוני. הכוח מועבר למנורות הלד, לחיישנים, ולמערכת החכמה של הבית. הבית נשלט על ידי אפליקציה לטלפנים חכמים, ואף ניתן לגבות מידע של הבית. עוד תוספות הם מיזוג אויר ושקעי חשמל סטנדרטיים, וכמובן שהרשימה מתעדכנת כל הזמן.

"בהתאם לדרישות לקוחותינו, עשינו את Space נוח יותר לכיס, זמין למגוון רחב יותר של אוכלוסיות, ונוח יותר לשימוש," אמר Tomáš Žáček, מייסד, מנהל עיצוב, ומנכ"ל Ecocapsule. "מעבר לכך ש-Space משתמש באנרגיה ירוקה המופקת על ידי פנלים סולריים, ניתן גם לחברו לקו חשמל סטנדרטי, מה שהופך אותו ליותר ידידותי למשתמש מבעבר."

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *