מדוע Dr Disrespect נעלם מ-Twitch?

twitch dr disrespect
twitch dr disrespect

אחד הסטרימרים המפורסמים בעולם הגיימינג, Dr Disrespect, נעלם במפתיע מהאתר Twitch ללא כל הסבר, השמועות אומרות שהוא נחסם.

כל מי שמחשיב את עצמו כחלק מעולם הגיימינג אמור כבר להכיר את Dr Disrespect, ששמו האמיתי הוא גיא ביאהם. הדוקטור ידוע בסגנון השידור המתלהם ולפעמים רעיל שלו כנגד שחקנים אחרים במשחקים שהוא משחק (H1Z1, Fortnite, Apex Legends, COD, PUBG) ובעבר אף לקח "חופשה" מעולם הסטרימינג לאחר שהודה כי לא היה נאמן לאישתו. בשידור הקאמבק שלו צפו למעלה מ-388 אלף משתמשים בשידור חי. רק במרץ האחרון חתם ביאהם על חוזה שמן במיוחד עם Twitch המבטיח להם בלעדיות בשידורים שלו תמורת "סכום משנה חיים" לשנתיים, וכמו כן הוא חתם על עסקה עם חברת הפקה ליצירת סדרת אנימציה טלווזיוניות המבוססת על דמותו.

אמש, במפתיע, נעלם לגמרי ערוץ ה-Twitch של ביאהם וחרושת השמועה החלה. על רקע ההכרזה של Twitch כי תתחיל לחסום משתמשים לצמיתות במידה ויהיו נגדם תלונות על הטרדה או התנהגות מינית, החלו להתפרסם ידיעות על כך שככל הנראה ערוץ ה-Twitch של Dr Disrespect נחסם. בעמוד הפייסבוק של ביאהם לא נכתבה מילה בנושא, וייתכן כי הוא אף נהנה מחרושת השמועות שכמובן מייצרות לו יחסי ציבור, וכידוע הוא לא בדיוק סובל מפרסום שלילי על רקע סגנון השידורים שלו.

עדכון 20:09 27/06/20 – העיתונאית שאנון ליאו פרסמה בטוויטר את תגובת Twitch להיעלמותו\חסימתו של ביאהם: "במהלך פעילותנו אנו נוקטים צעדים כאשר אנו מוצאים עדות לכך שסטרימר פעל בניגוד לתקנות הקהילה שלנו או תנאי השימוש. צעדים אלו חלים לכל הסטרימרים ללא כל קשר לבולטות או הסטטוס שלהם בקהילה". בציוץ נוסף הבטיחה ליאו כי מחר תספק מידע נוסף אודות החסימה.

עדכון 20:54 28/06/20 – ביאהם צייץ בעמוד הטוויטר שלו כי הוא לא יודע מה הסיבה בגינה נחסם והודה למעריציו על התמיכה.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *