מחיר Xbox Game Pass יוכפל למחשבים אישיים

מחיר Xbox Game Pass (קרדיט: Xbox)
מחיר Xbox Game Pass (קרדיט: Xbox)

מחיר Xbox Game Pass יוכפל מ-4.99$ לחודש ל-9.99$ לחודש החל מה-17 לספטמבר למחשבים אישיים. סיבת השינויים בתמחור קשורה ככל הנראה להשקת Xbox One X.

בחטיבת ה-Xbox של מיקרוסופט עסוקים מאוד לקראת ההשקה של קונסולת Xbox One X החדשה שלהם, במיוחד על רקע הכרזתם כי מחיר הקונסולה יהיה 499$ בארה"ב (1746 ש"ח בערך, בישראל יתכן והמחיר יהיה גבוהה הרבה יותר) לצד תג מחיר של 299$ לקונסולת ה"לייט" שלהם – Xbox One S. כעת, הודיעה החברה כי החל מהשבוע הבא, מחיר Xbox Game Pass למחשבים אישיים (נייחים וניידים) יעלה מסכום של 4.99$ לחודש ל-9.99$ לחודש. לפי הודעת החברה, שהיא מעט מעורפלת יש לציין, במחזור החיוב הקרוב לקוחות קיימים עדיין יחוייבו במחיר הישן של 4.99$ ורק מנויים חדשים שנרשמו אחרי 17 לספטמבר ישלמו את המחיר החדש.

כחלק ממנוי Xbox Game Pass יכולים משתמשי המחשבים לקבל גישה למשחקי Microsoft בחינם ביום השחרור שלהם ועוד גישה למשחקים רבים מאת יצרניות משחקים אחרות כגון Bethesda, Sega ו-Deep Silver במחירים נמוכים או בחינם (למעלה מ-100 משחקי מחשב). יש לציין כי בעקבות עסקה שנחתמה לאחרונה, במהלך השנה הקרובה יוכלו המנויים לקבל גישה גם למשחקי EA כולל את Battlefield V, Mass Effect, The Sims 4 וגם תקופת ניסיון של 10 שעות ב-FIFA 21 – כך שהמחיר של 15 או 30 ש"ח בחודש לא כל כך נורא לעומת התמורה שמקבלים.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *