זה מתקרב: Minecraft Nether Update מגיע

minecraft nether update
minecraft nether update

חובבי Minecraft עוצרים את נשימתם, ולא בגלל שזומבי עומד להתפוצץ לידם ב-Hardcore Mode: העדכון החדש, Nether Update, יגיע אליהם בקרוב מאוד.

הגרסה החדשה של Minecraft עומדת להגיע אל כולם (ובאותו יום) ומעריצי מיינקארפט בעולם כבר לא יכולים לחכות. ב-23 ליוני העדכון החדש, Nether Update, יגיע ל-Xbox One, Playstation 4, Nintendo Switch, iOS, Android ו-Windows 10 (גרסת Minecraft Bedrock). מי שבכל זאת עדיין משחק ב-Java Edition שימו לב: גם אתם (Windows, Mac OS ו-Linux) תקבלו את העדכון החדש. אז על מה ההתרגשות ולמה יש לצפות? אז קודם נתחיל מההתחלה. אתמול והיום יצאו עדכונים קטנים למיינקארפט שהם למעשה תיקוני באגים קלים, אך באתרי החדשות גורסים כי מדובר בהכנה לקראת העדכון הגדול שיגיע אל כולם ב-23 ליוני. באתר Windowscentral גיחכו וטענו כי מדובר ב"מלוא החופן של תיקונים" ורמזו כי יתכן והעדכון שיצא היום מתקן באגים שנוצרו על ידי העדכון של אתמול. ממש סלט.

minecraft nether update
minecraft nether update

 

אם בכל זאת רציתם לדעת מה ה-Nether Update מביא איתו, אז הנה הפירוט שכרגע ידוע (על פי אתר מיינקארפט): באתר מיינקארפט מכריזים על העדכון עם הכותרת "תכירו את הצד האפל של מיינקארפט". העדכון יהיה בעיקר תוספות ושינויים לעולם המקביל שהיום ניתן להגיע אליו בעזרת Nether Portal, שם תוכלו לגלות יצורים חדשים כגון Hoglins, לתקשר עם ה-Piglins ואפילו לסחור איתם (כל עוד לא תרגיזו אותם במקרה), ואם תרצו למצוא Netherite שהוא הבלוק החזק ביותר במשחק תיאלצו כאמור לסחור עם ה-Piglins שכרו את כולו או להילחם איתם כדי להרוויח את הבלוקים הללו. כמו כן במיינקארפט יציגו Target Block שעדיין לא ברור מה הייעוד המלא שלו אם כי מובן כי הוא בצורה של מטרה וגם ריאקטיבי (תגובתי) לרדסטון ויתכן כי הוא קשור להפעלה מרחוק של מעגלי רדסטון (בעזרת חץ וקשת?).

האם יפתרו את תקלות ה-Cross Platform?

כל מי שניסה לשחק במיינקארפט ברשת עם חברים גילה שללא רכישת Realm (דמי מנוי חודשיים) הוא הולך לבלות הרבה זמן בניסיונות התחברות. לא רק זאת ועוד – אם אתם מנסים לשחק בין Minecraft Bedrock (הגרסה לקונסולות ו-Windows 10) לבין Minecraft Java Edition (הגרסה ל-Windows 8 ומטה) זה פשוט בלתי אפשרי כי המשחק הינו שונה לחלוטין. במרוצת הזמן היו שמועות כי בעדכון החדש במיינקארפט "יישרו קו" בין הגרסאות אך עד כה לא יצאה הודעה רשמית בנושא ולא נראה שזה כלל יקרה. ומה בנוגע לתחילת הפסקה – תקלות ההתחברות? בקהילה מדברים על כך שמדובר בתרגיל לגרום לשחקנים לקנות Realm כדי לשחק יחדיו, אך כמובן שמדובר בשמועה בלתי מבוססת.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

2 תגובות

  1. same here אני ואחי היינו נלחמים עם התקלות האלה עד שקנינו בסוף realm
    אני בנינטנדו סוויץ' והוא בווינדוס 10

  2. כיף לדעת שאני לא היחיד עם התקלות בהתחברות. אני באקסבוקס וחבר שלי בנייד ואנחנו אף פעם לא מצליחים לשחק ביחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *