יוביסופט שחררה טריילר גיימפליי ל-Riders Republic

Riders Republic (עכשיו בטכנולוגיה)
Riders Republic (עכשיו בטכנולוגיה)

Ubisoft שחררה טריילר רשמי למשחק האקסטרים ההמוני המדובר Riders Republic אשר יצא לחנויות ב-25 לפברואר 2021 ואפשר כבר עכשיו להזמינו ברכישה מוקדמת ל-PC, Playstation 4, Playstation 5, Xbox One, Xbox Series X ו-STADIA

Riders Republic הוא משחק ספורט אקסטרים המוני שמפות על ידי חברת Ubisoft, שבו השחקנים יוכלו לרכב בעזרת כלים כמו Snowboard, אופניים, Wingsuite ועוד שלל כלים אחרים בגן עדן לחובבי האקסטרים אשר מתרחש בעולם פתוח בפארקים הענקיים של ארה"ב, כאשר השחקן יוכל לשחק במצב קריירה, או להצטרף לחבריו למשחק של עד 50 שחקנים מחוברים בו זמנית. המשחק יהיה זמין לקונסולות הדור הנוכחי ולקונסולות הדור הבא ב-60 fps.

הממשיך הרוחני של Steep

Riders Republic משחק ה-MMO שנמצא בפיתוח של חברת Ubisoft ועתיד לצאת בפברואר 2021, מפותח על ידי אותו הצוות שהביא לנו את Steep – משחק הסקי המעולה שיצא ב-2016 והיה בעל אופי דומה, שכן Steep הוא משחק סקי התומך בריבוי משתתפים בעולם פתוח שזכה לביקורות ממוצעות עקב משחקיות שהייתה מבלבלת עבור הגיימרים שהתקשו מבחינת הבנת המשימות והשלמתן כי מערכת היעדים נעשתה בצורה מבלבלת שלא דחפה את השחקן להשלים את המשימות, למרות שהגרפיקה והביצועים של המשחק היו לא פחות ממדהימים ולכן בתור משחק אונליין הוא היה יותר מוצלח ופופולרי.

למרות הדמיון הרב, אין קשר בין שני המשחקים, אלא ש-Riders Republic הוא הממשיך הרוחני של Steep, כאשר בשני המשחקים מדובר במשחק ספורט אקסטרים אונליין בעולם פתוח, רק ש-Riders Republic הוא משחק MMO שיש בו פשוט הרבה יותר בהשוואה ל-Steep שהתמקד בעיקר בסקי באזורים מושלגים מרהיבים באמצעות מגלשי סקי, Snowboard או שגם ניתן לעוף בעזרת Wingsuit – מעין חליפה שבה הידיים מחוברות בבד מסוג מיוחד לצידי הגוף, כך שכשפורשים את הידיים, הצורה המתקבלת היא כשל כנפיים, וניתן לעוף איתה ממקומות גבוהים באמצעות הרוח.

Riders Republic – גן עדן לחובבי ספורט אקסטרים

במשחקה החדש של Ubisoft, צפויים להצטרף למשחק אופניים וכלים נוספים, כאשר הפעם אפשרות המולטיפלייר השתפרה וניתן לשחק באונליין עד ל-50 משתתפים בו זמנית בפארקים המפורסמים של ארצות הברית. כמו כן צפויים ארועים כגון תחרויות המוניות וכדומה שיהפכו את חוויית המשחק באונליין לעוצמתית יותר, כאשר השחקן גם יוכל להשיג ציוד חדש ,לשפר את הדמות שלו ולהשתתף באירועי אקסטרים המוניים שיחולו במשחק במועדים שנקבעו מראש. לפי טריילר הגיימפליי בן ה-20 דקות נראה שלגיימרים חובבי האקסטרים שבינינו מצפה חורף מהסרטים.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *