סיכום ארוע משחקי הרטרו Realms Deep 2020

3drealms-graven משחק מחשב
3drealms-graven משחק מחשב

Realms Deep 2020, הוא ארוע אינטרנטי בן יומיים ששודר ב-Live Stream בטוויץ' בתחילת השבוע בשני חלקים. האירוע מוקדש למשחקי רטרו חדשים הנעשים על ידי חברות משחקים נוסטלגיות, כאשר את האירוע אירחו חברת המשחקים שהביאה לנו את דיוק נוקם – 3d Realms. לאחר שהאירוע הגיע לסופו הכנו עבורכם סיכום של האירוע אשר כולל חלק מהמשחקים שהוצגו במהלך ה-Realms Deep 2020.

לא בכל יום קורה שאתה מתעורר בבוקר ומגלה שחברת משחקים שכל כך הערצת בילדותך, ונעלמה כבר לפני שנים רבות, חוזרת למלוא הפעילות ומוציאה משחקים חדשים – אז האמת היא שבזמן האחרון זה קורה לנו די הרבה. לאחרונה החלה תופעה מבורכת שבה החלו לצוץ להם חברות עבר כמו Microprose3D Realms ו-Interplay אשר חוזרות לפעילות ומפתחות משחקים חדשים, כמו גם אטארי שהפתיעה בגדול כאשר הכריזה על הקונסולה החדשה שלה שבדרך לחנויות, או חברות שהן יחסית חדשות אך מייצרות משחקים ברוח אותה התקופה, כמו New Blood Interactive שמפתחת את משחק היריות Ultrakill.

Realms Deep 2020

בחברת 3D Realms החליטו להקים אירוע בשם Realms Deep 2020, שבגלל מגיפת הקוביד-19 ישודר באינטרנט ב-Live Stream, שבו יוכלו לחשוף את המשחקים החדשים שלהם, וכמו כן לארח חברות רטרו אחרות, ואת המשחקים שלהן. וכעת, כאשר האירוע אשר שודר בשני חלקים בטוויץ' הגיע לסיומו, אנו נסקר עבורכם את המשחקים היותר מעניינים שנחשפנו אליהם במהלך השידור, אך למי שמעוניין לצפות בכל האירוע, ניתן עדיין לראות את שני החלקים בשלמותם באתר הבית או ביוטיוב.

3D Realms – Graven

graven הוא המשחק החדש של 3D Realms והוא עתיד לצאת במהלך שנת 2021. זהו משחק אקשן-הרפתקה ברוטלי המכיל מוטיבים ממשחקי תפקידים, והוא מעין ממשיך רוחני למשחק הנוסטלגי Heretic. זהו משחק באווירה אפלה בעל גרפיקת רטרו תלת מימדית מעולה שנראה כל כך טוב יחסית למנוע שבו נבנה המשחק, שהוא לא פחות מזמין ממשחקים בעלי תקציבים גדולים הרבה יותר.

כפי שניתן לראות בגיימפליי, המשחק משלב בתוכו שיחות עם דמויות, איסוף חפצים, קווסטים ועוד מוטיבים ממשחקי תפקידים במשחק אקשן היברידי זה, שגם הנשקים שבו מקוריים ומהנים, כך שצפויה לגיימרים חווית פנטזיה ברוטלית ומרתקת שתשאב את השחקן לשעות על גבי שעות במשחק, ואנחנו כל כך מחכים לשים כבר את הידיים שלנו על עותק של המשחק הנפלא הזה.

 

New Blood Interactive – Ultrakill

לא מעט דובר לאחרונה על משחק היריות המהיר והעצבני Ultrakill, שמידת האלימות והוולגריות שבו רק מכבדת את רוחם של משחקי היריות הברוטליים של שנות ה-90. לאחרונה המשחק סוקר יותר בהרחבה כאן אצלנו באתר, כאשר New Blood Interactive הודיעו כי לרוכשים עכשיו ב-Steam תינתן גישה מוקדמת למשחק.

מי שירכוש את המשחק עכשיו יקבל למעשה את האקט הראשון של המשחק, המכיל 15 שלבים, 8 בוסים, 8 סוגי אויבים, ארבעה נשקים וחמש דרגות קושי שונות, כאשר המשחק הסופי יכיל אקטים נוספים שכל אחד מהם יכיל 10 שלבים.

 

Running With Scissors – Postal Brain Damaged

Postal הלא היא סדרת משחקי היריות הסופר אלימים של Running With Scissors, שעוררה לא מעט מחלוקות בעבר עקב האלימות המוגזמת שמוצגת במשחק, כאשר החלק האחרון בסדרה נפתח לגישה מוקדמת ב-Steam בשנת 2019 ושמו Postal 4 No Regerts (הטעות במקור ולטענת החברה היא מכוונת), אך פיתוחו של משחק זה טרם נסתיים, והוא עתיד לצאת בקרוב.

ב-Realms Deep 2020 נחשף טריילר למשחק נוסף בסדרת Postal שנמצא בפיתוח בשלב פרה-אלפא ונקרא Postal Brain Damage, ולפי הטריילר נראה שחברת Running With Scissors חוזרת למקורות ועושה עבודה לא רעה בכלל.

3D Realms – Core Decay

לא הרבה נאמר על משחק זה אשר מפתחת 3D Realms, אך הטריילר עצמו מספיק בכדי להמם את הגיימרים חובבי התחום. מדובר במשחק אקשן עתידני היברידי, המשלב בתוכו אלמנטים של משחקים כמו Deus Ex המעולה, שמעורר ציפייה רבה בקרב חובבי התחום, המשחק עתיד לצאת בשנה הבאה.

Destructive Creations – War Mongrels

War Monglers הוא משחק שממבט ראשון מזכיר את Commandos האגדי, וכנראה שלזה בדיוק התכוונו בחברת Destructive Creations כאשר פיתחו משחק מבטיח זה אשר טרם פורסם תאריך שחרור רשמי למשחק.

זהו משחק אקשן אסטרטגיה בזמן אמת במבט איזומטרי בעל עלילה חזקה, שבו השחקן שולט בחולייה של לוחמים הנשלחים למשימות מסוכנות מעבר לקוי האוייב, כאשר לכל לוחם בחולייה יש את היכולות המיוחדות שלו, כך שעל השחקן להפעיל חשיבה טקטית כדי לעבור את המשימות בהצלחה.

 

Nightdive – System Shock

System Shock הלא הוא המשחק פעולה-אימה היברידי שובר הקופות משנות ה-90 אשר סחף מיליוני מעריצים לתוך הרפתקת מדע בדיוני באווירת סייברפאנק שהיא לגמרי לא לבעלי לב חלש, כעת זוכה למשחק המשך שקהל המעריצים מחכה לו כבר מספר שנים מאז ההכרזה הרשמית, כאשר את החדשות הגדולות הרשמיות האחרונות שחררה החברה בשנת 2018. באירוע נחשף גיימפליי של המשחק שבו ניתן לראות מצב Cyberspace – אחת מיכולותיו האפשריות של השחקן ב-System Shock אשר נראה מבטיח מאוד ומתוכנן לצאת השנה לקונסולות ולמחשבים האישיים.

עוד מ-3D Realms

אז מסתבר שהחברה מ-3D Realms ממש לא נחים על זרי הדפנה, ולמעשה הם עסוקים בעבודה על כמה פרויקטים במקביל – בנוסף הוצג באירוע טריילר של חידוש של המשחק Kingpin בשיתוף עם Interplay שמתוכנן לצאת עוד השנה על ידי 3D Realms, וחבילת הרחבה למשחק היריות המצויין Ion Fury, הלא הוא ממשיכו הרוחני של דיוק נוקם שיצא בשנת 2019, ולמעשה פותח באותו מנוע המשחק הוותיק – Build, לאחר שאף משחק מסחרי לא פותח באמצעות מנוע משחק זה כבר כ-20 שנה.

בטריילר ששחררה 3D Realms ניתן לראות כי מה שהולך להיות כלול במשחק זה אזורים נוספים, נשקים חדשים, אויבים נוספים, וכנראה שגם היכולת לרכב על אופנוע, אם לשפוט לפי הטריילר. מסקרן ומעורר ציפייה ביותר למעריצי המשחק.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *