סגה תשיק קונסולה ננסית לרגל חגיגות ה-60 שלה

מתוך אתר סגה
מתוך אתר סגה

חברת סגה (SEGA) תשיק קונסולה לכבוד חגיגות ה-60 להיווסדה, כך מפרסמת היום החברה. הקונסולה, שתקרא Game Gear Micro, תהיה קטנה מגודל כף יד בעיצוב של ה-Game Gear המיתולוגי של החברה ותכיל ארבעה משחקים. אם שאלתם לגבי המחיר – 50$ בסך הכל ליחידה. הקונסולה תשווק בארבעה צבעים – אדום, צהוב, כחול ושחור וכל צבע יכיל 4 משחקים שונים מהצבעים האחרים. יחד עם הקונסולה תוכלו לקבל זכוכית מגדלת שתדביקו על קדמת הקונסולה כדי להגדיל את המסך.

אם שאלתם את עצמכם – האם נקבל משחקים שאנו מכירים התשובה היא ככל הנראה לא. מכיוון שהקונסולות מיועדות יותר לשוק היפני, המשחקים שיצורפו (מלבד Sonic, הפנים של החברה כמובן) יהיו משחקים שלא פורסמו במערב. הנה הרשימה המלאה של המשחקים:

גיים גיר שחור: OutRun, Puyo Puyo 2, Royal Stone: Hirakareshi Toki No Tobira, Sonic The Edgehog
גיים גיר כחול: Baku Baku, Gunstar Heroes, Sonic Chaos, Sylvan Tale
גיים גיר צהוב: Nazo Puyo, Shining Force Gaiden, Shining Force: The Sword Of Hajya, Shining Force: Final Conflict
גיים גיר אדום: Columns, Shinobi, Megami Tensei Gaiden: Last Bible + Special

כמובן שלא מדובר בחזרה של סגה לתחום הקונסולות ואין מדובר במכשיר שהולך לשנות את העולם, אך בהחלט מדובר בפיסת נוסטלגיה איכותית וכשמזכירים משחקים כמו Sonic ו-Shinobi שנחשבו לקאלט בשנות התשעים, במיוחד לבעלי מכשירי המגה דרייב 16 ו-32 ביט, הפרפרים בבטן מתחילים להתעופף. אם אתם רוצים להיזכר (או להכיר אם נולדתם אחרי שנות התשעים העליזות) אתם מוזמנים לצפות בסרטון "ההתחלה העקומה של סגה" מאת אולדסקול -ערוץ היוטיוב האיכותי ביותר בישראל בתחום הרטרו גיימינג:

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *