סטארפילד ורדפול ידחו ל-2023

סטארפילד ורדפול ידחו ל-2023. קרדיט: מתוך הטריילר, Bethesda
סטארפילד ורדפול ידחו ל-2023. קרדיט: מתוך הטריילר, Bethesda

סטארפילד ורדפול לא יראו אור לפני המחצית הראשונה של 2023, כך הודיעה חברת בת'סדה. מדובר בעיכוב של מספר חודשים מתוך חשש לבאגים. בת'סדה: "החלטה קשה".

זוכרים שסיפרנו לכם במרץ על תאריך השחרור של סטארפילד, אחד המשחקים הגדולים והמורכבים ביותר של חברת בת'סדה – ה11 לנובמבר? אז זה כבר לא יקרה. בציוץ של חברת בת'סדה פורסם כי "קיבלנו את ההחלטה לעכב את השחרור של רדפול וסטארפילד למחצית הראשונה של 2023. לצוותים ב-Arkane (רדפול) ובת'סדה (סטארפילד) יש שאיפות גבוהות לגבי המשחקים שלהן, ואנו רוצים להבטיח שאתם תקבלו את המשחק הטוב והמצוחצח ביותר מהם".

בחברה הוסיפו כי "אנחנו רוצים להודות לכולם על ההתרגשות שלהם לקראת רדפול וסטארפילד. האנרגיה היא חלק גדול מההשראה של כולנו בכל יום ודוחף אותנו למצויינות במה שאנו יוצרים. אנחנו לא יכולים לחכות לשתף בקפיצה הראשונה אל המשחקיות של המשחקים".

יו"ר Xbox פיל ספנסר צייץ כי "ההחלטות הללו קשות על הצוותים שיוצרים את המשחקים ולקהל השחקנים שלנו. בזמן שאני תומך בלתת לצוותים זמן נוסף כדי לשחרר את המשחקים כשהם יהיו מוכנים, אנחנו שומעים את הביקורות. מצופה מאיתנו להפיץ איכות והתמדה ולכן אנו נמשיך לעבוד על מנת להתאים עצמנו לציפיות".

ב-TheVerge ציינו כי תאריך השחרור המקורי, 11/11, היה הומאג' לתאריך שחרור של אחד מהמשחקים הגדולים בהיסטוריה – The Elder Scorlls V: Skyrim ששוחרר באותו היום.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *