הדרך לפריחה: סיפור ההצלחה מאחורי מטרונגב

מטרונגב
מטרונגב

בשבוע שעבר הגיע לסיומו פסטיבל "דרום אדום", אותו ליוותה אפליקציית מטרונגב שהייתה מפת הדרכים לכל האירועים והמיקומים המושלמים ביותר בנגב המערבי. "כולם מרוויחים – גם המועצות, גם העסקים וגם המטיילים".

משנדמו הדי הפסטיבל הגדול – זה בדיוק הזמן להעיף מבט מעמיק יותר בכלי שסייע לאותם רבבות מטיילים ליהנות מכל האטרקציות שהפסטיבל הציע, במינימום זמן מבוזבז, ובאופן היעיל ביותר : אפליקציית מטרונגב. אפליקציית "מטרונגב" איפשרה לכל משתמש – בחינם – לגלוש ולקבל מידע עדכני ומדוייק לגבי כל מה שקורה במרחב הפסטיבל. היכן יש מקומות לינה, אטרקציות לילדים, מירוצים, מופעים ובתי אוכל פתוחים.

מי שרצה לקחת חלק בטיולי פריחה,  פעילות אקסטרים, הופעה מדליקה לשעות הערב, טיול עצמאי רומנטי או גיחה לגלריה מעניינת, או אם הבטן  קרקרה לו והזכירה לו שהוא חייב לאכול משהו טעים בצהריים. כל אלו קיבלו מענה לכל שאלה בלחיצת כפתור אחת על אפליקציית מטרונגב בצורה קלה לתפעול וצפייה. בנוסף להנאה הרבה שהאפליקציה הסבה לאלפי המטיילות והמטיילים היתה לה עוד תרומה חשובה: היא הנגישה למבקרים הרבים את עשרות העסקים מקומיים ובתי אוכל שפזורים בכל המרחב של צפון הנגב ובהחלט סייעה למרביתם להתפרנס בכבוד.

את האפליקציה יצרו מרב ברלב-שטרית וצליל פולק שמתכוונים לשכלל את ביצועי האפליקציה ולהפוך אותה לשימושית ושירותית בכל רחבי הארץ ואף בעולם כולו.  "מטרונגב מנווטת את המטיילים לאירועים, אתרי טבע, אטרקציות ומסעדות, ומציעה להם חבילות טיול מומלצות" מספרת מרב ברלב-שטרית. "תפקידה העיקרי של האפליקציה הוא לחבר בין נקודות הטבע ובין העסקים המקומיים, המטייל מגיע לנקודת טבע או לפעילות חקלאית, אבל רוצה ליהנות גם ממסעדה טובה או מפעילות תרבותית שיש באיזור, כדי להראות את השפע ולעודד רכישה מקומית".

צליל פולק: "כולם מרוויחים ממטרונגב, המטיילים מקבלים את כל השפע שיש במרחב וחווים את החוויה המקומית באופן מקסימלי. המועצות והעיריות מצליחות לקדם את הכלכלה המקומית, ובעלי העסקים מרוויחים לקוחות ושירות טוב בחינם מהרשות המקומית שלהם. אחוז גדול מהמבקרים במסעדות ומהאורחים במקומות הלינה בחודש האחרון, הגיעו דרך מטרונגב".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *