ויז'ואל סקיוריטי מונתה כמפיצה הרשמית של AirEye בישראל

רועי קרן, עמיחי שולמן, אוהד פלוטניק ושלמה טובול. צילום: בלה שחר הלל
רועי קרן, עמיחי שולמן, אוהד פלוטניק ושלמה טובול. צילום: בלה שחר הלל

AirEye מספקת שליטה והגנה מלאה על מרחב התקשורת האווירי של הארגון וחוסמת איומים ממרחב זה. ויז'ואל סקיוריטי, היא זרוע הפצת פתרונות הגנת נתונים ואבטחת סייבר של ויז'ואל ד.ג.

חברת ויז'ואל סקיוריטי מונתה למפיצה הרשמית של חברת הסייבר AirEye בישראל. חברת AirEye פיתחה טכנולוגיה המבקרת ומגנה על מרחב התקשורת האווירית של ארגונים וחברות מפני הפרות של מדיניות הסייבר של התקשורת האלחוטית באירגון וכנגד התקפות זדוניות שמגיעות ממרחב זה.

המערכת של AirEye, שהוקמה בשנת 2019 על ידי היזמים שלמה טובול, אוהד פלוטניק, עמיחי שולמן ורועי קרן, מנטרת את המרחב האווירי סביב הארגון ומבצעת ניתוח מתמיד של כל תעבורת המידע האלחוטי בכל הערוצים אשר משודרים במרחב האווירי שלו בזמן אמת. היא מזהה ציודים ארגוניים, מסווגת אותם לפי סוג הציוד ואוכפת אותם כנגד מדיניות הסייבר הארגונית של התקשורת האלחוטית. בהתאם לכך, המערכת חוסמת באופן אוטומטי חיבורים שלא עפ"י מדיניות הארגון, חיבורים חשודים וחדירות לא מורשות למרחב התקשורתי של הארגון כאשר כל חסימה כזו גם מדווחת להנהלת הארגון. AirEye עובדת ללא צורך ב agent ובלי שינויי ארכיטקטורת רשת אצל הלקוח (out-of-band), כאשר עצם חסימת ההתחברות הבעייתית היא נקודתית ונעשית ללא קריאת הדאטה של הודעות התקשורת, וללא אימפקט על ביצועי התקשורת באירגון.

לדברי ינון גולן, מנהל פעילות ויז'ואל סקיוריטי, "AirEye מספקת בקרה מלאה על המרחב האווירי של האירגון וכן הגנה מלאה מאיומים במרחב האווירי של הארגון ומונעת גישה לא מורשית לרשת הארגונית. בין היתר המערכת מזהה רשתות אלחוטיות "נחבאות" כגון רשתות שבאות בילט-אין ממכשירים, רשתות שנדלקו ידנית ע"י טכנאים, הוט ספוטים של עובדים וכו'.  אך שם זה לא נגמר. המערכת בעצם הופכת לכלי לאכוף את מדיניות הסייבר של הרשתות האלחוטיות באירגון, היא מונעת בצורה אוטומטית מכל מרכיב בעל יכולת חיבור כפול לרשת האירגונית מלקבל גישה אלחוטית, היא המגנה מ-FragAttacks וכן מחטיפת חיבוריות של מכשירים ארגוניים ומונעת זליגת מידע מערוצים אלחוטיים לא מנוטרים. עד לAirEye לא היו לאנשי הסייבר באירגון יכולת לאכוף את מדיניות הסייבר של התקשורת האלחוטית באירגונם. לכל היותר יכלו טכנאים להסתובב ברחבי הקמפוס לחפש רשתות דלוקות – כמובן פיתרון לא יעיל ובטח שלא מספק. וודאי שלא היתה יכולת ניטור של כלל הרשתות האלחוטיות במרחב האווירי של האירגון 24/7, אכיפה של מדיניות סייבר אלחוטית והגנה מפני איומים. סוף סוף יש פיתרון שסוגר את החור הגדול ברשת האירגונית".

"האיום על המרחב האווירי הוא בעצם הרבה יותר גדול יותר מכפי שניתן לחשוד בתחילה", מוסיף גולן. "'אנטנות להשכרה' המצויות בקרבם של ארגונים ומשדרות בתוך המרחב האווירי של האירגון הופכות את הארגונים לפגיעים למתקפות מהאוויר כאשר תוקפים בעצם משתלטים על ה'אנטנות להשכרה',  ופוגעים ברשת הארגונית. 'אנטנות להשכרה' כוללות כל מכשיר אלחוטי שאיננו בשליטת האירגון. הן נמצאות בשפע – החל מלפטופ של קבלן משנה שהגיע לאירגון, מצלמת אבטחה של המשרד ממול, הרשת האלחוטית של בית הקפה בלובי הבניין, ועד למכשירים כמו מכונת הקפה, הטלוויזיה והמזגן. זאת אומרת שמצלמת אבטחה של המוסך בהמשך הרחוב יכולה לשמש ככלי תקיפה מול האירגון כאשר התוקף עצמו נמצא אלפי ק"מ מהאירגון. התוקף משתמש בכלים אינטרנטיים חינמיים שמראים את הרשתות האלחוטיות בכל מקום בעולם. משם, התוקף פשוט מנצל מרחוק חולשה במכשיר, בדוגמא שלנו – המצלמה במוסך, ומחפש משם רשת אלחוטית בתוך האירגון שדרכו הוא יכול להתחבר לרשת האירגונית. כמובן, שהמצלמה הזו היא לא בשליטת האירגון ולכן האירגונים הם חסרי אונים מול ה"אנטנות להשכרה" הללו. ואמנם, כבר יש נוזקות עם יכולות תקיפה דרך האוויר. כבר ב2018 נוזקות כמו EMOTET  הכילו בתוכן יכולות לקפוץ מרשת אחת לרשת אחרת דרך המרחב האווירי. AirEye היא היחידה שנותנת פתרון מלא מפני חטיפת חיבורים, אכיפת מדיניות של מנהל אבטחת המידע בארגון וזליגת מידע עסקי דרך מרחב התקשורת האווירית".

גולן הוסיף וציין: "פתרון אבטחת המידע של AirEye הוא המקיף ביותר בשוק, גם ביכולת לאכוף את מדיניות הסייבר האלחוטית של האירגון, וגם ביכולת לזהות איומים על רשתות הארגון בזמן אמת ולחסום הפרות מדיניות ומתקפות באופן מהיר ואוטומטי. בנוסף, הפתרון נותן נראות מלאה על כלל התעבורה האלחוטית ב Network Airspace הארגוני. AirEye היא חברה חלוצה בתחומה ומהווה השלמה מצוינת לסל הפתרונות של קבוצת ויז'ואל בתחום אבטחת המידע, ובפרט בתחום אבטחת התקשורת האירגונית."

רועי בר-עוז, מנהל מכירות EMEA & APAC  מ-AirEye מסכם: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ויז'ואל סקיוריטי שבראש ובראשונה יקל על לקוחותינו. ויז'ואל סקיוריטי עובדים בצמידות עם משווקים ואינטגרטורים מובילים בישראל כךשהסכם זה יאפשר לספק לאירגונים פיתרון שלם ומקיף יחד עם שירות מיטבי לאבטחת המידע בארגון תוך הגנה על המרחב האווירי שלהם.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *