דאסו סיסטמס ו-Bouygues יאיצו שינוי דיגיטלי בענף הבנייה

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

שינוי דיגיטלי בענף הבנייה? דאסו סיסטמס ו-Bouygues Construction הודיעו על חידוש השותפות האסטרטגית שלהם במטרה לפתוח אופקים חדשים בענף הבנייה.

ההתחדשות לשלוש השנים תאיץ את המחקר והפיתוח של גישות מערכתיות ומודולריות, מבוססות ענן ותומכות ניידות, לשינוי מערכות אקוסיסטם מקוטעות ומרובות קנה מידה בתעשייה ותיתן מענה באתגרי הקיימות שלה.

שתי החברות יתמקדו בעיקר ביכולות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לשיתוף פעולה לאורך כל מחזור חייו של פרויקט וכן לייצור ומידול של קווי מוצרים לצורך שינוי דיגיטלי בענף הבנייה, כאשר אינטראקציות עם יזמים, אדריכלים, קבלני משנה, ספקים, לקוחות וחברות הפעלה פשוטות ויעילות. הפלטפורמה מספקת יכולות לשיתוף פעולה לעובדים בשטח אשר יאחדו את כל המערכות האקוסיסטם של הפרויקט.

יצירת תאום וירטואלי לבנייה, משלב העיצוב ועד להפעלה, תקדם את תיעוש ניהול הפרויקטים. במעלה שרשרת הערך, גישה זו מאפשרת להשיג את העיצוב המתאים ביותר על בסיס אופן השימוש בבניין. לאחר מכן ניתן לתעל תהליכים, לצפות בשלבים השונים של הפרויקט בשלב המוקדם ביותר האפשרי, ולתכנן את יישומם במקום בפרטי פרטים. חיסכון באנרגיה ושיטות חדשות למעקב וביצוע בשטח לניהול פסולת יתאפשרו בזכות הפלטפורמה.

בסופו של דבר, פורטפוליו רחב של פונקציות איכותיות ומותאמות אישית נועד להגדיל את התפוקה בשטח, לשפר את האיכות, להפחית את הטעויות, להקל על עמידה בתקני קיימות חדשים, ולאפשר חיזוי משופר לגבי השלמת הפרויקט.

כדי להשיג זאת, שלוש חוויות פתרונות תעשייתיות המבוססות על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס יופעלו בתחום הבנייה: "Integrated Built Environment", "Inclusive Urban Future", ו-"Building Design for Fabrication".

פיליפ בוננייב, יו"ר ומנכ"ל, Bouygues Construction, אמר: "כל פרויקט הוא ייחודי, עם מערכת דרישות ספציפית משלו. האתגרים העומדים בפנינו לעמוד בדרישות המוכתבות על ידי שימוש הופכים מורכבים יותר ויותר. באמצעות השותפות שלנו עם דאסו סיסטמס, אנו נוקטים גישה שונה לפיתוח הדרך בה אנו בונים לתועלת לקוחותינו, בשאיפה לשפר את האופן בו המגזר מתמודד עם אתגרים סביבתיים. ניתן להשיג מהפכה זו רק על ידי שיתוף כל בעלי העניין בפרויקט ביצירת תאום וירטואלי. רמה כה גבוהה של שיתוף פעולה דורשת פלטפורמה דיגיטלית אחידה שתאחד מערכת אקוסיסטם זו".

ברנרד צ'רלס, סגן יו"ר ומנכ"ל, דאסו סיסטמס, אמר: "מערכות אקוסיסטם ופרויקטים הולכים וגדלים במורכבות ובהיקפים. אנו משוכנעים כי רנסנס של ענף הבנייה אפשרי – כזה שיהפוך אותו לבר קיימא יותר ומשתלם יותר. רמה חדשה זו של שילוב תפחית בזבוז ותניע את מחזור חיי הבנייה על ידי מתן יכולות חדשות לעובדים בשטח לשתף פעולה ולחדש. ההצלחה של הפרויקטים הנוכחיים שלנו עם Bouygues Construction דורשת שיתוף פעולה מואץ ומורחב בכדי לכסות את המגוון הרחב של פרויקטים בבנייה. פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מספקת דור חדש של חוויות תאומות וירטואליות מבוססות ענן ותומכות ניידות לבניין, ובכך היא מביא למהפך בשינוי התעשייה להיות פשטה, יעילה ובת קיימא יותר".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *