איך מתבצע תהליך קידום אתרים בחו"ל בשיטות מעודכנות לשנת 2023?

קידום אתרים בחו"ל. קרדיט תמונה PIXABAY
קידום אתרים בחו"ל. קרדיט תמונה PIXABAY

אם אתם תוהים לגבי השאלה הזו, סביר להניח שהצמיחה העסקית שלכם כבר הניבה תוצאות מעולות מאסטרטגיית קידום אתרים בישראל, ועכשיו אתם מוכנים להרחבת נראות האתר שלכם בתוצאות מנועי החיפוש בחלקים אחרים של העולם – והמאמר הזה יעזור לכם להשיג את המטרה הזו בדיוק.

מאמר זה בוחן את השיטות הטובות ביותר לביצוע תהליך מוצלח של קידום אתרים בחו"ל, ומציג את השיקולים הטכניים, מחקר מילות מפתח בינלאומי מבוסס SEO, תוכן רלוונטי לאזור והאופן בו יש לבנות קישורים נכנסים מקומיים אמיתיים כדי לזכות באמון מקומי בעיני מנוע החיפוש.

מהו תהליך קידום אתרים בחו"ל ואיך הוא יכול לסייע לכם?

קידום אתרים בינלאומי הוא אסטרטגיית קידום אתרים ספציפית ליצירת ושימור נוכחות אורגנית ב-SERPS במדינות שונות.

התהליך מבוסס על פעילות מתמשכת לשמירה על תפקוד מיטבי של האתר מבחינה טכנית, יצירת תוכן רלוונטי מבחינה לשונית, קישורים נכנסים סמכותיים חזקים וחווית משתמש מיטבית.

במה שונה קידום אתרים בינלאומי מקידום אתרים רגיל?

קידום אתרים בינלאומי חולק את אותם יסודות כמו קידום אתרים רגיל, אך המפתח להגדרה זו טמון במילים "רלוונטיות אזורית". כמו ב-SEO רגיל, למנועי החיפוש (ללא קשר למקום שבו הם פועלים), יש משימה אחת: להתאים את כוונת החיפוש לתוכן הרלוונטי ביותר.

לצורך הטיעון, נניח שניהלתם אתר ספרדי שמיועד לסטודנטים ספרדים, וכתוב בספרדית. מנוע חיפוש יזהה את בית העסק שלכם כישות ספרדית לאומית ויציג את האתר שלכם בפני סטודנטים שמחפשים את השירותים שאתם מציעים.

התוכן צריך להיות מותאם לתחומי העניין של הגולשים, עם קישורים מכובדים

על מנת להשיג דירוגים גבוהים למונחי מילות המפתח הרצויות, יש לייצר תוכן איכותי שמותאם לדוברי ספרדית. יש גם ליצור קשר עם בעלי אתרים גדולים אחרים כדי להשיג קישורים נכנסים ממקורות מקומיים, כך שמנועי החיפוש יבינו שאתם מתמודדים מקומיים ראויים.

במובן זה, מומלץ ליצור קשר עם חברות מקומיות שמתמחות בתהליכי קידום אתרי אוניברסיטאות בספרד, כדי להשיג את הקישורים המכובדים שלהם, שיפנו את הגולשים לאתר שלכם.

האם יש ביקוש אורגני לשירותים שלכם?

כל החלטה לפריצה עסקית גלובלית צריכה תמיד להיות מבוססת על מחקר מוצק ונתוני אתרים. קידום אתרים בינלאומי יכול להיות השקעה יקרה – אז וודאו שיש ביקוש לשירותים שלכם באזורים שאליהם אתם רוצים למקד.

חשוב לבצע בדיקת קידום אתר באופן קבוע כדי לעקוב אחר התוצאות ולבצע את השינויים הנדרשים בהתאם, ולהשתמש ב-Google Analytics כדי לראות מאיפה מגיעה התנועה לאתר הבינלאומי שלכם, תחת קהל > גיאוגרפי > מיקום.

מה אם התנועה האורגנית אינה מגיעה למרות שיש לכם את קהל היעד במדינה שאליה אתם מכוונים תהליך קידום אתרים בחו"ל?

קבלת נתונים דרך הערוצים האורגניים אינה הסמן היחיד להיתכנות קהל היעד שלכם במדינה שאליה אתם מכוונים את תהליך קידום האתר שלכם.

על מנת להעריך את מצב הנישה שלכם במיקום נתון, מומלץ לשכור את שירותי המומחים בתחום שייעצו לכם על האופן בו ניתן להגיע בצעדים מדויקים לקהל היעד שלכם במדינה, ולהוביל אותו לאתר שלכם, עם תהליכי אופטימיזציה קבועים שהם יישמו באתר שלכם, כדי לשפר את התוצאות באופן קבוע.

הזנת מילות מפתח המתארות בצורה הטובה ביותר את העסק שלכם תספק לכם מושג בסיסי לגבי התנהלות המתחרים שלכם, שמכוונים תהליכי קידום אתרים בחו"ל לאותה נישה, כך שתוכלו לחדד את רשימת מילות המפתח שלכם כדי לגבור עליהם בתוצאות החיפוש ולהוביל את הקהל אל האתר שלכם.

תחרות מקומית

ניתוח מתחרים מעמיק יהווה את עמוד השדרה של שיטות העבודה המומלצות לקידום אתרים בינלאומיים. חיוני להסתכל מה מתחרים מבוססים עושים באזור/ים הרצויים לכם, כדי להשיג תובנות לגבי התהליכים שמשיגים תוצאות במונחים של היבטים כמו:

  • תוכן שמתאים לתהליכי קידום אתרי מכירות.
  • ערכות צבעים.
  • שימוש בניב מקומי בתוכן.
  • מילות מפתח.
  • ארכיטקטורת האתר.

וזה לא הכול. הקפדה על צעדים אלו תאפשר לכם להבין את הצפיפות של הנישה שלכם בענף המסוים שאתם מכוונים אליו את תהליך קידום האתר שלכם. בחלק מהמקרים, אתם עשויים לגלות שלמתחרים המקומיים יש אחיזה משמעותית בתחומים מסוימים – אבל הם הזניחו אזור שאתם יכולים לנצל.

מיקוד לפי שפה לעומת אזור

לאחר שגיליתם ביקוש אמין למוצרים או לשירותים שלך בחו"ל, הצעד הבא הוא הקפדה על הבחנה חשובה. האם העסק שלכם יכוון לדוברי שפה מסוימת ברחבי העולם? (למשל דוברי צרפתית בצרפת, קנדה, בלגיה, שוויץ, וייטנאם), או האם אתם מכוונים תהליך קידום אתרים ברשת לצרכנים ברמה אזורית לחלוטין (למשל, רק דוברי רוסית ברוסיה).

במקרים רבים, שפת מיקוד מתאימה לחברות מבוססות מוצרים. הסיבה לכך היא שיכולים להיות לקוחות במספר מדינות שחולקות את אותה שפה.

אבל הנה השאלה הכי החשובה: האם אתם מסוגלים לבצע תהליך קידם אתרים בחו"ל לבד?

האם הבנתם את כל הסוגיות המוצגות במדריך זה ואתם מאמינים שאתם מסוגלים לכוון את אסטרטגיית ה-SEO הבינלאומית בהתאם כדי להשיג את התוצאות שאתם חולמים עליהן?

זאת הנקודה שבה חשוב שתפנו לצוותים מיומנים בתחום שמספקים שירותי קידום אתרי תדמית מקומיים ובינלאומיים, עם כוח לוגיסטי דובר שפות רבות שיסייע לכם להגיע אל קהל היעד שלכם במדינה שאליה מכוונת הפריצה הגלובלית שלכם.

המומחים שמספקים שירותי קידום אתרים בינלאומיים יהיו מוכנים לכל תרחיש מהרגע שהאתר הבינלאומי שלכם עולה לאוויר, ויש להם את הידע לפתור כל סוגיה ולהשיג נוכחות מקוונת חזקה של המותג שלכם בשווקים בינלאומיים. אז זה הזמן ליצור קשר עם סוכנות קידום אתרים שיש לה מוניטין מוביל בתחום, ולהתחיל את המעבר העסקי שלכם מישראל, לכל מדינה בעולם.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר

כתבות באותו הנושא