המכון לניהול פרויקטים PMI מציע קורסים בחינם

קורסים בחינם (צילום: 123RF)
קורסים בחינם (צילום: 123RF)

המכון לניהול פרויקטים PMI מציע קורסים בחינם כדי לעזור לאנשי המקצוע לבנות מיומנויות כדי להתקדם בעולם שאחרי הקורונה

המכון לניהול פרויקטים PMI, הודיע על אוסף של מוצרים דיגיטליים חינם כדי לעזור לאנשי המקצוע להמשיך לבנות מיומנויות ולהתכונן להתקדם בעולם שאחרי נגיף הקורונה. Resources for the New Work Ecosystem כוללים מגוון של קורסים מקוונים חינם ואירועים וירטואליים בנושאים כמו ניהול פרויקטים למתחילים ורציפות עסקית.

נגיף הקורונה גורם לארגונים רבים לעבוד ולשתף פעולה בדרכים חדשות, וחברות בכל המגזרים והענפים נתונות ללחץ גדול לשנות את העסק שלהן עם פחות משאבים ויותר יעילות. בגלל כל השינויים שקורים במקום העבודה, עכשיו זהו זמן מתאים עבור ארגונים ואנשי מקצוע להשקיע ברענון המיומנויות שלהם כדי שיוכלו להיות מוכנים להתמודד עם כל שיבוש עתידי שיתקלו בו. מנהלי פרויקטים ומיומנויות מבוססות פרויקטים באופן כללי ימלאו תפקיד חשוב בעזרה לעולם להתאושש מהקורונה כי המיומנויות האלה חיוניות כדי להפוך רעיונות למציאות.

למעשה, לפי BRIGHTLINE® Strategic Transformation report, לארגונים שמשתנים מהר יש סיכוי כפול להתמקד בפיתוח כישרון מקומי. ויותר מכך, בדוח אחר של PMI נמצא שארגונים ברחבי העולם מבזבזים ביחד מיליון דולר כל 20 שניות בגלל היישום הלא יעיל של אסטרטגיה עסקית בגלל פרקטיקות ניהול פרויקטים גרועות. זה שווה לבערך 2 טריליון דולר מבוזבזים בשנה.

"בסביבה של היום, ארגונים ואנשים צריכים להיות יותר פעילים וזריזים בתגובה שלהם לשינוי – בין אם הוא בא מהשוק, ממתחרה או מהכלכלה", אמרה המהנדסת גרייס נג'ר, מנהלת כללית, PMI המזרח התיכון וצפון אפריקה. "על ידי השקת המשאבים המקוונים, מטרתנו לעזור לאנשי המקצוע לצלוח את סביבת העבודה החדשה הזאת כדי שיוכלו להיות מוכנים לכל דבר. כשמנהלים יותר ויותר מחפשים אנשים שיכולים לבצע שינויים באופן פעיל ולהביא תוצאות, היעד שלנו הוא לעזור להעצים אנשי מקצוע לפעול בתור "עושי השינויים" האלה בארגונים שלהם".

אז למי זה מתאים

רבים מהמשאבים והקורסים שמוצעים דרך המרכז המקוון החדש הזה יועילו למועמדים שצריכים יחידות התפתחות מקצועית (PDUs), וגם למי שרוצה לבנות מיומנויות, פרקטיקות וידע חדשים. PMI גם מציעה את בחינות ההסמכה שלה PMP, ®PMI-ACP® ו-CAPM® עם השגחה באמצעות האינטרנט, שמאפשרת לאנשי מקצוע ללמוד את הקורס מהבית או המשרד שלהם.

המוצרים הדיגיטליים של PMI (גרפיקה: Business Wire)
המוצרים הדיגיטליים של PMI (גרפיקה: Business Wire)

 

Resources for the New Work Ecosystem הושקו בעולם במרץ השנה. בחודש הראשון שלהם, PMI העניק יותר מ-372,000 PDUs חינם לקהילה הגלובלית – ששווים ל-PDUs חינם בשווי של 7.5 מיליון דולר ב-30 יום בלבד. בנוסף, בחינת ה-PMP עם השגחה באמצעות האינטרנט של PMI הושקה גלובלית באפריל השנה. היא כבר הגיע לכמעט חמשת אלפים מועמדים באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה, האזור השני בגודלו בעולם.

לרשימה מלאה של המוצרים ב-Resources for the New Work Ecosystem לחצו כאן.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *