חברת Fiverr משיקה שירות שיקל על חיבור בין חברות גדולות לפרילנסרים

Fiverr Business Solutions
Fiverr Business Solutions

חברת Fiverr הישראלית, אחת מזירות הפרילנסרים המובילות בעולם, השיקה סל חבילות שיאפשרו חיבור קל ונגיש יותר בין חברות גדולות לפרילנסרים.

חברת Fiverr הודיעה על השקת מספר מוצרים שיאפשרו חיבור נגיש בין חברות גדולות לפרילנסרים. בין המוצרים ניתן למנות את Fiverr Business Solutions, חבילת פתרונות עסקיים המתאימה לתאגידים ועסקים גדולים ומסייעת בהעסקת פרילנסרים, וזאת באמצעות שימוש ב-Fiverr Pro, פלטפורמה לעסקים שמאפשרת גישה לקטלוג של "טאלנטים" מקצועיים נבחרים וכמו כן שימוש בכלים עסקיים מתקדמים ומעניקה יכולת עבודה שיתופית, רמת שירות המותאמת לעסקים גדולים, איכות וגמישות שלכאורה עונה על הצרכים הייחודיים שלהם.

הין הפיצקרים של שירות Fiverr Pro ניתן למצוא שירותי ניהול פרויקט של מומחים שהוכשרו לנהל עבור ארגונים פרויקטים מקצה לקצה, שיטות ואפשרויות תשלום חדשות כולל "שוטף פלוס", וכן לוח בקרה חדש שעוקב אחר ארגון הזמנות, פעילויות בחשבון, התקדמות הפרויקט, וכמו כן יצירת רשימות "טאלנטים" וחיבור בין אנשי הצוות.

כמו כן, בחברה השיקו את Fiverr Certified, המאפשרת לחברות טכנולוגיה גדולות כגון Stripe ו-Amazon להעניק הסכמה לפרילנסרים לעבוד מול לקוחותיהן, על מנת לספק לפרילנסרים הנבחרים גישה להזדמנויות עבודה נוספות. לטענת החברה, החברות Amdocs, Stripe, Amazon Ads ו-Uniliver כבר כעת משתמשות ב-Fiverr Business Solutions.

"עסקים שמעוניינים לעמוד בקצב השינויים בשוק העבודה נדרשים לאסטרטגיית עבודה עם פרילנסרים, שכן בלעדיה הם יתקשו לגייס את הכישרונות הנדרשים, שיכולים לאפשר ולזרז הוצאה לפועל של פרויקטים", כך לדברי מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr. "הפעם הצבנו לעצמנו מטרה שאפתנית: ליישם את היכולות שביססנו בחיבור עסקים קטנים עם פרילנסרים גם לטובת עסקים גדולים ומורכבים יותר ואף בקרב תאגידים. חבילת הפתרונות הייעודית Fiverr Business Solutions תאפשר זאת. החלטנו לחזק את הכיוונים האסטרטגיים שלנו ולהאיץ את ההשקעה בהתרחבות לקהלי יעד חדשים. לקחנו על עצמנו את המשימה להתמודד עם אתגרים עסקיים מורכבים  ולייצר פתרונות פשוטים לשימוש, חדשניים ואיכותיים שיספקו חוויות משמעותיות לקהילה שלנו. צברנו ניסיון רב במינוף טכנולוגיה לפיצוח אתגרים מהסוג הזה.  בנינו את פלטפורמת ה"שירות כמוצר" הראשונה כדי לקצר את משך הזמן ולפשט את המורכבות בעבודה עם פרילנסרים אונליין. כעת אנו מתמקדים בפרויקטים גדולים יותר, עם עסקים גדולים יותר, אל מול האתגר המורכב ביותר: התאמה חכמה, מהירה ומדויקת בין הגורמים השונים".


בקרוב: צ'אטבוט שיסייע לגולשים להתחבר לפרילנסרים – Fiverr Neo

בחברה גם מציגים את Fiverr Neo, סוג של צ'אטבוט שעמו תוכלו לייצר את הפרויקט שלכם בקלות. על פי סרטון ההדגמה של Neo, מדובר בצ'אטבוט עמו תוכלו לתכנן יחד את הפרויקט, ולאחר מכן הבוט יעבד את הנתונים וישתמש בפרילנסרים נבחרים מהפלטפורמה לייצר את התוכן הנדרש להשלמת הפרויקט.

על כך הוסיף קאופמן כי "פרדוקס הבחירה הוא שככל שלאנשים יש יותר אפשרויות – כך יותר קשה להם לבחור. הפרדוקס הזה תקף בכל פלטפורמה ובכל זירת מסחר, כולל ב-Fiverr, לכן בחרנו להתמקד במשימת ההתאמה בין שני הצדדים בפלטפורמה שלנו. להתאים כוח אדם מוכשר לעסק בעל צרכים מסוימים לא מסתכם בתהליך של חיפוש והחלטה פשוטה. התאמה מוצלחת מתחילה בהבנה של צרכי הלקוח וממשיכה עם חיבורו לאנשי המקצוע המתאימים. כך מוודאים שהעבודה המשותפת של שני הצדדים תישא פירות. אני שמח להכריז היום על השקת Fiverr Neo – שנבנה למטרה זו בדיוק. המוצר מציע חוויה חדשה,  שתאפשר ללקוחותינו להביא לידי ביטוי את צרכיהם ולקבל את הפתרון המתאים להם ביותר".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *