עסקת הרכישה של טוויטר על ידי מאסק יצאה לדרך

עסקת הרכישה של טוויטר. צילום: ©rafapress/123RF.COM
עסקת הרכישה של טוויטר. צילום: ©rafapress/123RF.COM

כחצי שנה לאחר שהוכרזה העסקה בה התחייב אילון מאסק לרכוש את טוויטר, החלו הבנקים להעביר חלק מהכספים שסוכמו, כך על פי דווח בוול סטריט ז'ורנל.

לפני כחצי שנה דווח כי אילון מאסק, בעלי טסלה ואחד האנשים העשירים בעולם, החליט לרכוש את הרשת החברתית טוויטר תמורת סכום שיא של 44 מיליארד דולרים. כעת, ולאחר שהעסקה כמעט התפוצצה מספר פעמים ואף הייתה קרובה להגיע לפתחו של בית המשפט, אנו זוכים לדיווח של הוול סטריט ז'ורנל שבנקים החלו בהעברת 13 מיליארד דולרים כחלק מהעסקה. למעשה, בכך עמד מאסק ב"דד-ליין" של העסקה, לפיה נקבע כי עליו להשלים את הרכישה עד יום שישי הקרוב. למעשה, במידה ולא היה משלים מאסק את העסקה עד המועד הנקוב, יום שישי כאמור, בית המשפט היה מכריע באם ייאלץ מאסק לשלם הון עתק כפיצויים לחברת טוויטר.

עסקת הרכישה של טוויטר היא אחת מעסקאות הרכש הגדולות ביותר בהיסטוריית ההייטק, אך לא הגדולה ביותר. סיקרנו עבורכם באתר עכשיו בטכנולוגיה את עשרת העסקאות הגדולות ביותר, ועל פיה עסקה זו נמצאת "רק" במקום השלישי ברשימה. ומה עשה אילון מאסק על מנת לחגוג את הרכישה? הדמות הססגונית ביותר בתחום החליף את תיאור עמוד הטוויטר שלו ל"Chief Twit" ואת המיקום שלו ל-"Twitter HQ".

מיקום: טוויטר. צילום מתוך Twitter / @Elonmusk
מיקום: טוויטר. צילום מתוך Twitter / @Elonmusk

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *