חברת LG השיקה את סדרת מסכי המחשב החדשים בישראל

מסכי מחשב LG
מסכי מחשב LG

חברת LG הכריזה כי מסכי המחשב של החברה לשנת 2021 הגיעו לישראל. בין המסכים תוכלו למצוא מסכי 4K ו-5K עם קצב ריענון מרשים ומחירים סבירים בהחלט.

קבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של חברת LG בישראל, השיקה היום (רביעי) את סדרת המסכים החדשה של החברה לשנת 2020/2021. בין המסכים ניתן למצוא מסכי גיימינג מהמותג LG UltraGear התומכים ב-G-Sync ו-Free Sync בעלי קצב רענון של 144Hz וזמן תגובה מצויין של 1ms.

בחברה משיקים גם את 27GN950, זוכה פרס החדשנות בתערוכת CES האחרונה, מסך UltraGear 4K UHD בגודל 27 אינץ' בעל צג Nano IPS המספק תמונה מדויקת ואיכותית. בנוסף לתמיכה ב-Gsync & Free Syncוקצב הרענון וזמן התגובה המותאמים במיוחד עבור גיימרים, הוא כולל כבל  DisplayPortבודד מספק תמיכה עבור טכנולוגיית דחיסת תמונה VESA DSC אשר מונעת איבוד פרטים בעת הטיפול בתמונות ברזולוציית 4K UHD. מעבר לאספקת תמונות עשירות וחיות וקצב ריענון מהיר, VESA DSC מבטיח עבודה במגוון קצבי ריענון וטכנולוגיות סנכרון. מחירו של המסך כמובן בהתאם לנתונים הנהדרים – החל מ-4990 ש"ח.

מסכי LG חדשים
מסכי LG חדשים

מסך נוסף שיצא לשוק הינו דגם 27MD5KL, מסך 27" באיכות 5K עוצמתי במיוחד המותאם עבור גרפיקאים ומערכות מקינטוש של חברת אפל במחיר מומלץ לצרכן של 5490 ש"ח. בחברה גם נתנו דגש למסכים המתאימים למשתמשים הפחות בררניים ומציעים את דגמי ה-Full HD במחירים של 790 ש"ח ל-24" ו-990 ש"ח ל-27".

"סדרות מסכי המחשב החדשים שאנו משיקים היום עולים על הציפיות בכל הנוגע לביצועים מקצועיים" אומר גיא בן יהודה, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל, "לאיכות תמונה ולמהירות, אם זה בתחום הגיימינג, עבודה, גרפיקה או כל שימוש אחר. בתקופה הנוכחית, בה אנחנו עושים שימוש נרחב יותר מהבית במחשבים שלנו, אם זה לתחומי עבודה או בידור, ישנה חשיבות מרובה לכך שהמוניטור יהיה איכותי, נוח ומותאם לצורכי הבית".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *