ריברסייד משיקה כלי AI ליצירה אוטומטית של קליפים לרשת

מתוך Magic Clips
מתוך Magic Clips

לחבילת תוכנת העריכה של החברה מתווסף פיצ'ר מבוסס בינה מלאכותית, המאפשר לחתוך אוטומטית הקלטות ארוכות לסרטונים קצרים ולהוסיף להם כתוביות במספר קליקים בודדים

חברת ריברסייד (Riverside), סטארטאפ מוביל לפתרונות תוכן באיכות סטודיו, השיקה כלי AI חדש בשם Magic Clips. הכלי החדש מאפשר למשתמשים ליצור סרטונים קצרים ללא מאמץ. Magic Clips מטפל בכל תהליך חיתוך ועריכת התוכן הרלוונטי, מתחילתו עד סופו – בלחיצת כפתור. מספר לחיצות נוספות מאפשרות להתאים את הסרטונים לפלטפורמות מדיה חברתית שונות, להוסיף כתוביות וליצור גרסאות נוספות.

Magic Clips מושק בעידן בו ברור שרק למעטים יש את הסבלנות לצרוך תוכן ארוך, מבלי לקבל טעימה מקדימה וקצרה ממנו. כניסה לרשימות הצפייה/שמיעה של משתמשי המדיה החברתית ויצירת מעורבות מתמשכת הופכות למשימות יותר ויותר קשות. יצרני תוכן מבינים שתוכן קצר, זריז וקולח הוא שם המשחק כיום. זוהי הדרך להצליח להיראות בעולם דיגיטלי עמוס התוכן, ש"מפציץ" את הגולש בתוכניות, פודקאסטים ובקטעי וידאו באורכים שונים.

עם זאת, עריכת תוכן יכולה להיות משימה מורכבת ושואבת זמן. עד עתה נאלצו יוצרי תוכן לחפש ידנית את הקטעים הבולטים בסרטים שיצרו, לחתוך אותם ולהכין אותם ידנית לשיתוף במדיה החברתית. מדובר בתהליך ארוך שיוצרים רבים מחשיבים למתיש, מייגע והמתסכל ביותר בכל שלבי היצירה.

ריברסייד זיהתה בעיה זו ופיתחה פתרון פשוט ליצירת גרסאות קצרות לסרטונים ארוכים. הפיצ'ר Magic Clips הופך סרטונים ארוכים לקצרים בקליק אחד. אלגוריתם הבינה המלאכותית מזהה רגעי מפתח בסרטון ועורך אותם לסרטונים קצרים המותאמים לפלטפורמות המדיה החברתית השונות. כך מתייתר הצורך לשבת מול תוכנות עריכה ו"לדוג" את הרגעים הראויים מחומר הגלם. הכלי עושה זאת בצורה אוטומטית לחלוטין. גם הוספת כתוביות לסרטונים נעשית בקליק אחד – המערכת מתמללת אוטומטית את הסאונד בסרטון, כך שרק נותר להציגו ככתוביות. בעזרת Magic Clips שעות עבודה ארוכות מוחלפות במספר לחיצות בודדות, הסרטונים מוכנים בזריזות והופכים לזמינים לשיתוף בפלטפורמות כ-YouTube, Instagram, TikTok ועוד, וליוצר נשאר זמן רב יותר להשקיע בקשר עם קהל היעד שלו.

בעוד ש-Magic Clips מטפלת בכל הקשור ליצירת הסרטון, ליוצרים נשארת השליטה המלאה במוצר הסופי. ממשק אינטואיטיבי מאפשר להוסיף את ה"טאץ'" האישי, למתג את התוכן, לבצע התאמות לפי הצורך, לחתוך קטעים מחדש, לבחור גודל, לשנות רקע ועוד.

איך זה עובד?

מקליטים סרטון באיכות של עד 4K באמצעות Riverside  ואז בלחיצת כפתור, Magic Clips יבחר את החלקים המעניינים ביותר מההקלטה ויהפוך אותם לסרטונים קצרים. התוכנה מתמללת אוטומטית את הסאונד בהקלטה והיוצר יכול לבחור להשתמש בתמלול זה ליצירת כתוביות בלחיצת כפתור (אידיאלי עבור צופים עם קשיי שמיעה וצופים שאינם יכולים להפעיל סאונד).

Magic Clips מציע יצירת סרטונים בגדלים ובפורמטים שונים – יכולת המאפשרת להעלות לכל פלטפורמת מדיה חברתית את הסרטון המתאים ביותר לאופייה. לאחר יצירת הסרטונים כל מה שנשאר הוא להעלותם לרשת.

הפיצ'רים הבולטים של Magic Clips:

  • אוטומציה: כל התהליך הופך לאוטומטי והצורך בהתערבות ידנית מתייתר. אלגוריתם הבינה המלאכותית מזהה את הרגעים המשמעותיים ביותר בהקלטה וחותך אותם לסרטונים קצרים.
  • אפשרויות פירמוט מגוונות: ניתן להגדיר גדלים שונים ופריסה שונה וכך להתאים את הסרטון לפלטפורמות המדיה החברתית השונות.
  • כתוביות אוטומטיות: הוספת כתוביות שמקורן בתמלול אוטומטי שעושה הכלי של ריברסייד, מאפשרת גישה לעוד ועוד קהלים.
  • שליטה מוחלטת על התוצר: בעוד ש-Magic Clips עושה הכל בצורה אוטומטית, ליוצר יש את היכולת להתערב, לשנות, ולעצב את הסרטונים הנוצרים כרצונו.

לדברי נדב קיסון, מייסד ומנכ"ל ריברסייד: "הזירה הדיגיטלית הפכה לצפופה מאוד. היוצר כבר לא יכול לצפות שהגולשים יתחייבו לצרוך תוכן ארוך מבלי שקיבלו דגימה ממנו. אנו מבינים שעבודת הפוסט שואבת אנרגיה וזמן. לכן Magic Clips שמה לה למטרה לשחרר את היוצרים מעול זה ולתת להם להתמקד ביצירה. כעת יכולים יוצרים להפיק תצוגת תכלית של עבודתם בזריזות ולשתף זאת ברשתות החברתיות. Magic Clips ״תופס״ את מהות הסרטון המקורי והארוך והופך אותו לסרטון/סרטונים קצרים שבכוחם לתפוס את תשומת לב הצופים במדיות החברתיות השונות ולקבל חשיפה רחבה יותר". קיסון הוסיף, "הפיצ'ר החדש ישנה את הדרך בה יוצרים ניגשים לבניית הקהל ומעורבותו בתכנים שלהם. ל-Magic Clips יש את היכולת לבצע מהפכה של ממש בקידום תוכן ויצירת מעורבות גולשים".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *