טיקטוק משיקה כלי חדש שיעזור ליוצרים לסמן תוכן AI

טיקטוק AI. קרדיט: Freepik
טיקטוק AI. קרדיט: Freepik

במאמציה למגר מידע שגוי, טיקטוק הודיעה ביום שלישי שהיא תתחיל להשיק כלי חדש שיעזור ליוצרים לסמן בקלות תוכן שיוצר באמצעות בינה מלאכותית.

טיקטוק אמרה בהודעה לעיתונות שהכלי יעזור ליוצרים לעמוד בקלות במדיניות הקיימת של החברה לגבי בינה מלאכותית, שדורשת סימון ברור של כל התוכן המשונה שמציג סצנות ריאליסטיות ככאלה שהן מזויפות או אשר נוצרו באמצעות כלי בינה מלאכותית AI.

טיקטוק אוסרת על דיפייקים – סרטונים ותמונות שנוצרו או שונו דיגיטלית בעזרת בינה מלאכותית – שמטעים משתמשים לגבי אירועים בעולם האמיתי. היא אינה מאפשרת דיפייקים של אנשים פרטיים וצעירים, אבל מאשרת תמונות משונות של אישי ציבור בהקשרים מסוימים, כולל למטרות אומנותיות וחינוכיות.

בנוסף, החברה אמרה ביום שלישי שהיא תתחיל לבדוק תווית "מיוצר על ידי בינה מלאכותית" שתיושם בסופו של דבר על תוכן שזוהה ככזה שעוצב או נוצר על ידי בינה מלאכותית. היא גם תשנה את השמות של אפקטים באפליקציה שנוצרו בעזרת בינה מלאכותית כך שיכללו במפורש "בינה מלאכותית" בשמם ובתווית המתאימה.

הצעד של טיקטוק מגיע על רקע דאגה גוברת לגבי השפעת המירוץ לבינה מלאכותית על מידע שגוי. האיחוד האירופי, למשל, לוחץ על פלטפורמות מקוונות להגביר את המאבק במידע שגוי על ידי הוספת תוויות לטקסטים, תמונות ותוכן אחר המיוצר על ידי בינה מלאכותית.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *