החברה הישראלית Wix משיקה את Wix Studio

Wix Studio
Wix Studio

חברת Wix הישראלית, המחזיקה בנפח שוק גדול בתחום אתרי האינטרנט והמתחרה העיקרית של WordPress, מציגה פלטפורמה חדשה עבור סוכניות דיגיטל, בניית אתרים ופרילנסרים.

הפלטפורמה החדשה של חברת Wix כוללת כלים חדשים ליצירת אתרים מורכבים באמצעות חווית בניה המותאמת לצרכים של מעצבים ומפתחי אתרים ומציעה פיצ'רים המבוססים על אינטליגנציה מלאכותית. Wix Studio מבוססת על היכולות של Wix אך משולב ביכולות AI וזאת על מנת לספק פתרון ליצירת אתרים מתקדמים ומורכבים, כך על פי החברה. הפלטפורמה כוללת עורך חדש לבנייה ויצירה של אתרים בעלי גמישות רבה יותר בכתיבת קוד, יכולות עיצוב וכמו כן סביבת עבודה מתקדמת לניהול של מספר אתרים בו-זמנית וליצירת הזדמנויות צמיחה חדשות וכמו כן מוניטיזציה לסוכנויות.

"הקדשנו את השנים האחרונות להתמקדות בקהל המקצועי שלנו. על ידי עבודה צמודה עם השותפים שלנו בסוכנויות, הגענו להבנה מעמיקה של תהליכי העבודה שלהם ופיתחנו את המוצרים שלנו בהתאם. עכשיו אנו חושפים בפניהם פלטפורמה חדשה לחלוטין לבנייה ועיצוב של אתרים איכותיים ומורכבים, ניהול כלל הלקוחות שלהם, בניית אפליקציות ווב ועוד", אמר אבישי אברהמי, מייסד משותף ומנכ"ל Wix. "אנחנו מאמינים שעם Wix Studio נוכל להמשיך לייצר צמיחה משמעותית בפלח ה-Partners שלנו, בעזרת שילוב המומחיות שלנו בבניית אתרים והכוח של הבינה המלאכותית לסייע בפרויקטים מורכבים של בנייה ועיצוב אתרים. אנחנו ממשיכים בדרכנו להוביל את התעשייה היוצרת את רשת האינטרנט".

דשבורד ניהול אתרים Wix Studio
דשבורד ניהול אתרים Wix Studio

על פי החברה, בעזרת Wix Studio ניתן יהיה להתאים אוטומטית אלמנטים ביחס פרופורציונלי למסך והעורך יכלול יכולת התנהגות רספונסיבית מתקדמת בלחיצת כפתור וזאת באמצעות AI, יצירה אוטומטית של טקסטים ותמונות ב-AI, מגוון רחב של אנימציות ואינטראקציות לשילוב באתר ללא קוד, עריכה והטמעה של קוד CSS ועוד. כמו כן, מבחינת סביבת העבודה, ב-Wix מציעים סביבת ניהול חדשנית לניהול לקוחות, פרויקטים וצוותים מרובים וכל זאת תחת דשבורד אחד, שניתן יהיה לגשת אליו באמצעות אפליקציית מובייל ייעודית של Wix Studio.

"אנו מבינים את המורכבות הכרוכה בעבודה של סוכנויות, שעובדות לעיתים קרובות על מאות פרויקטים ובשיתוף פעולה עם מספר צוותים ואנשי מקצוע שונים", אמרה גלי ארז, מנהלת Wix Studio. והוסיפה, "Wix Studio משלבת את האינטואיטיביות של Wix Editor עם יכולות חדשניות ומתקדמות, לצד אפשרויות אינטגרציה ופתרונות עסקיים מתקדמים, כדי להגדיר מחדש את האופן שבו סוכנויות בונות ומנהלות אתרים. אנו שמחים על כך שהפלטפורמה תאפשר לסוכנויות ופרילנסרים ליצור ביעילות מירבית את  הפרויקטים המורכבים ביותר לכל לקוח."

"התובנות והידע, שלא יסולאו בפז, אשר צברנו לאורך השנים  מהעבודה עם השותפים של Wix, היו גורם משפיע בעיצוב פלטפורמת Wix ועתה גם בפלטפורמת Wix Studio המעניקה את חווית היצירה והניהול האולטימטיבית עבור השותפים שלנו", אמרה מיכל ביגניץ, VP of Wix Partners. "אנו נרגשים להביא להם את הפלטפורמה העוצמתית הזאת, שנותנת מענה לכל צרכיהם, החל מבניית פרויקטים מורכבים ועד לניהול מערכות היחסים שלהם עם הלקוחות – והכל במקום אחד".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *