כינויים ביוטיוב: תכירו את הפיצ'ר החדש

כינויים ביוטיוב. צילום: מתוך Youtube
כינויים ביוטיוב. צילום: מתוך Youtube

כינויים ביוטיוב הם הפיצ'ר החדש של ענקית הוידאו והסטרימינג מבית גוגל, אך מה ההבדל בין שם הערוץ לכינוי שלו? כל הפרטים וההסברים בכתבה שלפניכם.

חברת Youtube הודיעה כי תשיק בשבועות הקרובים פיצ'ר חדש הנקרא כינויים (או Handles באנגלית). בהודעה שפרסמה החברה נמסר כי כל בעל ערוץ יוכל לבחור כינוי ייחודי שיזהה את הערוץ שלו, כך שיהיה קל יותר לחפש ולמצוא משתמשים. כמו כן, יוכלו המשתמשים האחרים לתייג אתכם בעזרת הכינוי בתגובות ובפוסטים. כבר בקרוב יקבלו בעלי הערוצים קישור מיוחד על מנת לבחור כינוי משלהם, ובאם לא יעשו כן, יוטיוב תקצה לערוץ כינוי זמני עד אשר בעל הערוץ יתחבר ל-Youtube Studio ויבחר כינוי בעצמו.

כמו כן, ביוטיוב הודיעו כי הכינוי החדש יהווה קיצור בכתובת הערוץ, כך לדוגמה במידה והכינוי שלכם יהיה user123, תוכלו לפרסם את הקישור הבא שיוביל ישירות לערוץת היוטיוב שלכם: https://www.youtube.com/@user123

הכינויים החדשים יופיעו בתור זיהוי במקום שם המשתמש שלכם, כפי שהיה נהוג עד היום. כך למשל, כאשר תפרסמו סרטונים ב-Shorts יופיע תחת התיאור הכינוי החדש ולא שם המשתמש שלכם. כמו כן הכינוי יופיע בתוצאות החיפוש, בכתיבת תגובות וכאשר מזכירים אתכם בתגובות אחרות.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *