מיקרוסופט תרכוש את נטפליקס? דיווחים על עסקה קרובה

מיקרוסופט נטפליקס. עריכה: עכשיו בטכנולוגיה
מיקרוסופט נטפליקס. עריכה: עכשיו בטכנולוגיה

האם מיקרוסופט בדרך לרכוש את ענקית הסטרימינג נטפליקס? על פי דיווחים בכלי תקשורת מרכזיים ברחבי העולם, החברות שהכריזו על שיתוף פעולה רק לפני מספר חודשים עלולות להיכנס למשא ומתן לרכישה.

שנת 2023 הולכת להיות שנה מרתקת. על פי דיווחים בכלי תקשורת מרכזיים ברחבי העולם כגון סוכנות הידיעות רויטרס, ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט בדרך לרכוש את ענקית הסטרימינג נטפליקס בעסקה שתשנה את מפת הדרכים בעולם הטכנולוגיה. הידיעה שהופיעה ברויטרס התייחסה למנכ"ל מיקרוסופט סטייה נדלה, שמאז כניסתו לתפקיד ב-2014 הוביל את החברה למסע קניות של חברות כגון לינקדאין, גיטהאב ואפילו את מוג'נג, החברה העומדת מאחרי פיתוח המשחק הפופולרי מיינקראפט. רק לפני מספר ימים נודע שעסקת רכישת אקטיוויז'ן על ידי מיקרוסופט ב-69 מיליארד דולר נחסמה על ידי רשות ההגבלים האמריקאית.

נטפליקס, בהתאם, משקיעה רבות בשנה האחרונה בפיתוח חטיבת המשחקים שלה ושיחררה עשרות משחקים לסמארטפונים. מיקרוסופט, לה אינטרס דומה באמצעות חטיבת הגיימינג והקונסולות שלה (XBOX), תואמת בהקשר הזה – מה שהופך את המיזוג להגיוני. רק בחודש יולי האחרון נטפליקס ומיקרוסופט הכריזו על שיתוף פעולה בתחום הפרסום, ולפיו נטפליקס יציעו מנויים זולים יותר בתמורה לצפייה בפרסומות אותם תנהל מיקרוסופט באמצעות רשת הפרסום שלה. יש לציין ששירות זה לא הושק בישראל (וספק אם יושק כלל).

על פי הדיווח ברויטרס כאמור, למיקרוסופט נתח שוק העולה על זה של נטפליקס פי 13 ושוויה 1.8 טריליון דולר, מה שאומר שמיקרוסופט בהחלט יכולה להרשות לעצמה לרכוש את נטפליקס, ששוויה מוערך לפי 190 מיליארד דולר.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *