הכירו את ChatGPT 4 – הגרסה החדשה של מנוע ה-AI

ChatGPT 4
ChatGPT 4

לאחר המתנה מורטת עצבים של שבוע מאז ההכרזה, אמש הוצג מנוע ChatGPT 4 שיהווה שדרוג למודל השיחה המתקדם של חברת OpenAI. עברית? עדיין שפה קשה.

הגרסה החדשה של מנוע ChatGPT הושקה אמש וכבר זמינה ללקוחות Pro של החברה. עדכון הגרסה מבטיח תשובות הרבה יותר טובות לשאלות ופרומפטים, אם כי מהירות דיבור הרבה יותר נמוכה. על פי החברה, GPT-4 הינו יצירתי יותר מאשר הגרסה הקודמת. לטענת החברה, המודל החדש יכול לייצר, לערוך ולשתף פעולה עם משתמשים בכתיבה טכנית ובביצוע משימות כגון כתיבת שירים, מחזות וגם ללמוד על סגנון הכתיבה שלהם. כמו כן, בחברה טוענים כי GPT-4 הרבה יותר חכם מקודמו, ויכול לעבור את בחינות לשכת עורכי הדין בארה"ב בציון גבוה.

כמובן שבתור משתמשי PRO בדקנו את המוצר החדש, אך לא התרשמנו. למרות טענות מוקדמות על כך שהמודל החדש יוכל לצפות ולתרגם תמונות לטקסט (למשל לתאר את התמונה), הפיצ'ר יהיה זמין רק באמצעות חיבור API (למשל דרך דיסקורד, כפי שהוצג בסרטון ההשקה) ולא במודל השיחה בדפדפן. בחברה התגאו בכך שהוסיפו תמיכה רחבה יותר בשפות, ועל כן גם הציפייה לעברית הרבה יותר טובה הייתה באוויר, אך בוודאי תתאכזבו לשמוע שהעברית ב-ChatGPT עדיין לא טובה או מספיקה לביצוע משימות מורכבות.

בחברה ציינו כי במשך 6 חודשים עמלו על הפיכת המודל לבטוח יותר, וכעת ישנו סיכוי נמוך יותר ב-82% ש-ChatGPT יגיב לבקשות לתוכן בלתי מורשה (גזענות, בקשות לקוד זדוני ועוד). ומה לגבי בסיס הנתונים שמוגבל עד ספטמבר 2021? ובכן, בסיס הנתונים עדיין לא עודכן.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *