הדרמה מאחרי רכישת פיטביט – מה הקשר לפייסבוק?

שתפו את הכתבה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp

כידוע חברת גוגל הכריזה לפני מספר ימים על רכישת חברת השעונים החכמים פיטביט בעסקה בשווי של 2.1 מיליארד דולר, אך מה שכעת מתברר היא הדרמה שהתחוללה מאחרי הקלעים. מסתבר שחברת גוגל לא הייתה המועמדת היחידה לרכישת החברה – שיחות כאלו התקיימו גם מול פייסבוק, כך מפרסם The Information.

במבט ראשון העניין של חברת הרשת החברתית בשעונים חכמים נראה מוזר, הרי פייסבוק עוסקת בתוכנה ואינטרנט ובדרך כלל לא במוצרי צריכה פיזיים, אבל אם מחברים זאת לרכישות אחרונות של פייסבוק כמו משקפי תלת מימד Oculus vr ורמקולים ניידים, נראה שלחברה יש עניין גדול מאוד להיכנס לשוק של מוצרי הצריכה או שהיא מפתחת משהו גדול מאוד שכולל את כל המוצרים הללו ביחד בתור מוצר אחד.

אגב אם מחברים זאת לכושר ובריאות, אפשר להיזכר שב-2014 רכשה פייסבוק את אפליקציית Moves, שהייתה בזמנו אפליקציית כושר פופולרית ל-Android ו-iOS. פייסבוק סגרה את האפליקציה ב-2018 בשל מחסור במשתמשים וחוסר עניין מצידה בפיתוח של האפליקציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות באותו הנושא