ווקומרס ישתפו פעולה עם גודדי

גודדי, מספקיות הדומיינים ואחסון אתרים הגדולות בעולם, הכריזה כי מעתה ישתפו פעולה עם ווקומרס ויאפשרו התקנה אוטומטית של המערכת בשרתי האחסון שלה. ווקומרס הינו תוסף חינמי לוורדפרס המאפשר להפוך את מערכת התוכן לחנות וירטואלית בכמה לחיצות כפתור. וורדפרס שינתה את האופן בו מקימים חנויות וירטואליות ועל פי Automattic, המאגדת את המפתחים של וורדפרס, ווקומרס וג'טפאק, בשנת 2016 כבר 42% מאתרי המסחר האלקטרוני באינטרנט השתמשו בתוסף הפופולרי.

פטריק פולברמיולר, סגן נשיא גודדי, אמר כי "בצעד אחד פשוט, משתמשי וורדפרס שלנו יכולים להקים את אתר המסחר האלקטרוני שלהם בדרך היעילה והמהירה ביותר. גודדי ווקומרס חולקים את אותו היעד לעזור למשתמשים להצליח אונליין, ואנחנו מתרגשים לקראת העבודה המשותפת עם קהילת ווקומרס כדי לעזור למשתמשי וורדפרס להקים את החנות בדרך הקלה והפשוטה ביותר".

בגודדי מספרים כי עם השילוב, משתמשי וורדפרס יוכלו בקלות להקים את אתרי המסחר האלקטרוני בעזרת תוכן-דמה טעון מראש וערכות עיצוב שניתנות להתאמה אישית. כמו כן יקבלו המשתמשים גישה לתוספי פרמיום של ווקומרס, "בשווי של 1500$", כך לפי גודדי. כמו כן גודדי יעניקו למשתמשים גישה לאישורי SSL מנוהלים אישית בחינם.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *