חברות אחסון אתרים הטובות בישראל 2020

אחסון אתרים 2020
אחסון אתרים 2020

אירוח אתרים (או "אחסון אתרים") נראה לבעל העסק כאחד הדברים הכי פחות משמעותיים בהקמת אתר האינטרנט שלו. בסך הכל בעל העסק צודק – הוא רוצה אתר נגיש, קל לשימוש שמציג את העסק שלו בצורה האופטימלית – אך מדובר למעשה בטעות אנושה. רבים בוחרים, מסיבה ממש לא ברורה, לפנות לחברות הגדולות בעולם כגון BlueHost, Hostinger או GoDaddy במחשבה שאם הן החברות הכי גדולות הן גם הכי מהירות ואיכותיות, אך למעשה מדובר בטעות כפולה – לא רק שהן אינן מציגות מהירות טובה לגולשי האינטרנט בישראל שכן שרתיהם נמצאים בארצות הברית או אירופה (מאוד משמעותי לאתרים שפונים לגולשים בישראל כגון חנות או אתר תדמית המיועד לקהל הישראלי), הן לוקות בתמיכה הטכנית שלהם (לפעמים קצת קשה לנהל שיחת טלפון באנגלית עם נציג הודי שיש סיכוי רב שלא תבינו את דבריו והוא לא יבין את שלכם). לא רק זאת ועוד, לא פעם נתקלנו בסיפורים אודות קריסות מרובות של שרתים, אבדן של גיבויים ועוד.

מול זה עומדות חברות אירוח האתרים הישראליות. בחלק מהמקרים מדובר בחברות גדולות ושבעות שמציגות מהירות נפלאה אך אבטחה לוקה או בחברות קטנות שמנוהלות על ידי אדם בודד (שבמקרה הטוב הוא מעל גיל 18). ובכל זאת ישנן חברות איכותיות מאוד שמציגות עמידות איתנה לאורך שנים ארוכות, תמיכה טכנית טובה וגם מהירות תגובה \ גלישה לאתר שלא מביישת אפילו את גוגל. לכן, ריכזנו עבורכם את חברות אחסון האתרים הטובות לשנת 2020 בישראל עם ציונים ודירוגים עבור המהירות שלהם. יש לציין כי הרשימה נעשתה ללא פניה מוקדמת לאף אחד מן החברות ולא קיבלנו או ביקשנו דבר או תגמול כספי מהחברות המוזכרות ברשימה. בכל חברת אירוח בדקנו את מגוון השירותים שהיא מציעה, המחיר עבור חבילת האירוח הכי זולה (מבלי להתייחס לחבילות "פיתיון" שאין בהן מספיק נפח אחסון כדי לארח בלוג פשוט).

LiveDNS

לייב די אן אס היא רשם דומיינים מוסמך מטעם איגוד האינטרנט הישראלי וגם ספק אירוח גדול ומוכר. שרתיהם מוגנים מפני מתקפות, ממוקמים בישראל ובהחלט הם ראויים למקום של כבוד ברשימה שלנו. התמיכה הטכנית שלהם טובה וגם העמידות שלהם לאורך זמן הינה משמעותית מאוד. לחברה גם תוכניות שותפים מתגמלות.
שירותים מוצעים: אחסון אתרים Linux / Windows, שרתים וירטואלים VPS, שירותי גיבוי, דומיינים.
חבילת אירוח הכי זולה: אתר אחד, 2GB נפח אחסון, 40GB תעבורה, 3 סאב דומיינים, 3 מסדי נתונים – 39 ש"ח כולל מע"מ לחודש.
קישור לאתר: https://www.livedns.co.il

 

LWEB אירוח אתרים

LWEB היא חברת אירוח ישראלית הממוקמת בישראל המציעה שירותי אירוח אתרים בישראל והקמת שרתים וירטואלים בהתקנה מיידית ברחבי העולם. החברה נוסדה בשנת 2016 אך בעל החברה עוסק בתחום משנת 2003 והוא אחד מהחלוצים בתחום. לחברה שירות לקוחות ותמיכה טכנית אפילו ב-Whatsapp בשעות הקטנות של הלילה. מציעים גם תעודות SSL ללא עלות לכל לקוחותיהם.
שירותים מוצעים: אחסון אתרים Linux, שרתים וירטואלים VPS בישראל וברחבי העולם בהתקנה אוטומטית מיידית, דומיינים.
חבילת אירוח הכי זולה: אתר אחד, 1GB נפח אחסון, 25GB תעבורה, סאב דומיינים ללא הגבלה, מסדי נתונים ללא הגבלה – 29.25 ש"ח כולל מע"מ לחודש.
קישור לאתר: https://www.lweb.co.il

 

SPD

כשמדברים על אירוח אתרים הותיקים והמקצוענים תמיד יזכירו את SPD. החברה מציעה שלל שירותים מתקדמים ללקוחותיה ונחשבת לאחת הותיקות והאמינות ביותר בתחום.
שירותים מוצעים: אירוח אתרים Linux / Windows, שרתים וירטואלים VPS, שרתים ייעודיים, שירותי ניהול שרתים.
חבילת אירוח הכי זולה: אתר אחד, נפח אחסון ללא הגבלה, תעבורה ללא הגבלה, אין נתונים לגבי סאב דומיינים ומסדי נתונים – 40 ש"ח כולל מע"מ לחודש.
קישור לאתר: https://www.spd.co.il

 

JetServer

ג'ט סרבר הפכה בשנים האחרונות לאחת החברות הגדולות והטובות ביותר לא בגלל המחירים או כי הם מציגים שירות חדיש ושונה מהאחרות – אלא בעיקר בגלל המהירות של השרתים שלהם המותאמת לאתרי וורדפרס. ה-web servers שלהם מבוססים LiteSpeed והם גם תומכים ב-http/3 שמאפשרת טעינת אתר במהירות משופרת.
שירותים מוצעים: אירוח אתרים Linux, חבילות ריסלר, שרתים ייעודיים, דומיינים.
חבילת אירוח הכי זולה: אתר אחד, לא מצויין נפח אחסון, לא מצויין נפח תעבורה, סאב דומיינים ללא הגבלה, מסדי נתונים ללא הגבלה – 45.63 ש"ח כולל מע"מ לחודש.
קישור לאתר: https://www.jetserver.co.il

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

תגובה אחת

  1. התנסתי אצל כל ה Jetse.. Livedns וכו
    לפי דעתי ואני מתבסס על ניסון שלי, Servers24 הכי טובים בכל הקשור לשרתים ואחסון אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *