גאדג'טים לאופניים חשמליות: 4 מוצרים ששווה להכיר

גאדג'טים לאופניים חשמליות. קרדיט: pixabay
גאדג'טים לאופניים חשמליות. קרדיט: pixabay

הרכיבה על אופניים חשמליים הפכה זה מכבר לחלק אינטגרלי מהחיים של רבים. בערים הגדולות נרשמה עליה משמעותית במספר רוכבי האופניים, במקביל לירידה במספר כלי הרכב הממונעים. עם זאת, שימוש באופניים חשמליים מחייב רכישה והחזקה של סוללות לאופניים חשמליות אשר נועדו למנוע מצב שבו האופניים יהפכו לבלתי יעילות. איך מתאימים את הסוללות לאופניים החשמליות? אילו גאדג'טים נוספים קיימים בשוק ושאותם כדאי להכיר?

איך מתאימים את הסוללות לאופניים החשמליים

סוללות לאופניים חשמליות הן, כאמור, מרכיב משמעותי באופניים. עם זאת, רק התאמה נכונה שלהן מאפשרת למקסם את הביצועים של האופניים. הדבר החשוב ביותר אשר מאפשר למקסם את התועלת של הסוללות, הוא להתאים אותן לאופניים. המתח של הסוללה, לצורך העניין, משפיע על המהירות שהאופניים יכולים להגיע אליה. מתח נמוך מדיי עלול להאט את האופניים. מנגד, מתח גבוה עלול להזיק מאד לסוללה. מרכיב נוסף הוא ההספק, שאותו מודדים באמפר-שעה. ככל שההספק גבוה יותר, כך טווח הנסיעה שהסוללה מאפשרת יהיה גדול יותר. ככלל, העצה שלנו היא לבחור סוללות לאופניים חשמליות של חברות מומלצות ומוכרות ולא של חברות אנונימיות. ככל שהחברה מוכרת יותר, כך גדלים הסיכויים שההספק והטווח של הסוללה יהיו בהתאם למה שרשום על התווית.

גאדג'טים קיימים עבור אופניים חשמליות שכדאי להכיר

אחת התופעות המעניינות שהתרחשו לאורך השנים, היא הגדלה משמעותית של יכולת הביצוע של סוללות לאופניים חשמליות. כתוצאה, התחילה תופעה מעניינת של שימוש בסוללות למטרות שהן מעבר לנסיעה גרידא. במסגרת הזאת פותחו ונוצרו כל מיני גאדג'טים בלתי צפויים, שחלקם מהווים שיפור של ממש בחוויית השימוש באופניים והנסיעה. להלן חלק מהגאדג'טים הללו:

  1. קומפרסור חשמלי שמתחבר לסוללה: מדובר בקומפרסור שיכול לבצע פעולות ניפוח שונות. בין השאר, הקומפרסור יכול לנפח גלגלים של אופניים, סירות, מזרני אוויר וכן בריכות מתנפחות למיניהן. החיבור של הקומפרסור לסוללה הופך אותו לחלק אינטגרלי מהאופניים החשמליים.
  2. מעמד לטלפון המתחבר לכידון: מעמד המאפשר לחבר את הטלפון לכידון, במטרה למנוע שימוש בטלפון בזמן הנהיגה. המעמס עשוי לסייע בניהול שיחות, אבל יכול גם לסייע אם הרוכב משתמש בטלפון לצורך כיוון באמצעות GPS. באופן הזה הטלפון הופך למכשיר ניווט יעיל מאד. מי שמפיק תועלת מרובה מגאדג'ט כזה הם שליחים שהאופניים החשמליים הם כלי העבודה שלהם.
  3. מצלמת גוף: מתעדת את כל מה שמתרחש על הכביש בזמן הנהיגה. בימים טרופים אלה, מצלמת הגוף הפכה למרכיב חיוני עבור כל נהג ברכב דו גלגלי, ועל אחת כמה וכמה אופניים חשמליים.
  4. כובע גרב עם פנס ראש: כובע גרב שמאפשר לראות מה קורה קדימה גם כשרוכבים בחושך וגם באזורים בעייתיים. פנס הראש הוא תאורה נוספת לתאורת האופניים, ומשמש גם כאמצעי תאורה כשיורדים מהאופניים.

ככלל, הצפי הוא שחוויית הרכיבה על אופניים חשמליות תלך ותשתפר, וגאדג'טים חדשים ימשיכו להופיע חדשות לבקרים.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *