חברת DJI השיקה את הרחפן DJI Mini 3 בישראל

DJI Mini 3. צילום: יח"צ בנדא מגנטיק
DJI Mini 3. צילום: יח"צ בנדא מגנטיק

ימים ספורים לאחר ההכרזה העולמית הרשמית, חברת בנדא מגנטיק, יבואנית DJI בישראל, הודיעה על השקת הרחפן החדש בסדרת ה-DJI Mini. סדרה זו נחשבת לאחת מסדרות הרחפנים הפופולרית ביותר על המשתמשים בישראל. סדרה זו מאפשרת כניסה אל עולם הרחפנים והטסתם בצורה קלה, אינטואיטיבית וידידותית גם למטיסים מתחילים וחובבים.

עם משקל קל במיוחד (גרמים בודדים יותר מסמארטפון), מימדים קומפקטיים (נכנס לתיק או לכיס בקלות) ואיכות צילום גבוהה (4K אנכי או אופקי), ה-Mini 3 יהפוך ללהיט החדש בעולם הרחפנים הקלים. חברת DJI הכניסה לרחפן זה מאפיינים ותכונות שנלקחו מהרחפנים המקצועיים ומסדרת ה-MAVIC, כולל חיישני בטיחות ונחיתה לטיסה בטוחה ויציבה, חיי סוללה ארוכים יותר וחיישן צילום חדש, המציע אופציות לצילום  QuickShotופנורמה.

בעזרת ה-Mini 3, DJI מנגישה לקהל משתמשים חדש את תחום הרחפנים המציעים מצלמה איכותית וזמן טיסה ארוך במיוחד. הרחפן החדש מיועד בעיקר למטיילים, נוודים, משפחות או זוגות שאינם זקוקים לרחפן המיועד לאקסטרים, צילומים בסביבות מורכבות או לפעילויות ספורטיביות, ותפקידו בעיקר לתעד את הטיולים, המסעות  והחוויות מסביב לעולם.

חיישן מתקדם וצילום ב-4K HDR

על אף שה-Mini 3 הינו דגם התחלתי ומותאם לחובבי רחפנים, DJI שילבה בדגם זה חיישן חדש ומתקדם בגודל 1/1.3 אינץ’ המציע צילום תמונות בגודל 12 מגה פיקסל, וצילום וידאו עד 4K/30fps באיכות HDR. בנוסף, ניתן לבחור בשלל אופציות לצילום אומנתי כמו פנורמה, QuickShot ואף צילום ורטיקלי אמיתי, עם סיבוב החיישן ב-90 מעלות לטובת יצירת תוכן לרשתות החברתיות. החיישן מיוצב בעזרת גימבל בעל שלושה צירים לצילום וידאו חלק, ללא רעידות או זעזועים, ומאפשר ביצוע זום דיגיטלי X4.

זיהוי מכשולים ועמידה ברוחות

כפי שניתן למצוא ברחפנים יקרים יותר, גם ב-Mini 3 ניתן למצוא חיישני בקרה ונחיתה בחלקו התחתון של הרחפן, התורמים לנחיתה רכה ובטוחה יותר. בנוסף, הרחפן עמיד ברוח של עד 38 קמ"ש, כך שניתן להטיס אותו בתנאי מזג אוויר שונים הכוללים רוחות.

סוללה ומימדים

עם משקל של 249 גרם, ניתן לקחת את ה-Mini 3 בקלות ובפשטות לכל טיול, מסע או סתם סיבוב בשכונה. הוא נכנס לתיק או לכיס, ומאפשר התניידות מלאה בלי תיקים או מארזים גדולים, ואינו מצריך רישיון הטסה מיוחד. חיי הסוללה שופרו בדגם החדש, ומאפשרים כעת זמן טיסה ארוך של עד 51 דקות עם הסוללה החכמה (Flight Battery Plus, לא כלולה בערכת הבסיס), או עד 38 דקות עם הסוללה הרגילה. הסוללה נשלפת וניתן להצטייד בכמה סוללות, ובכך להאריך את זמן הטיסה והצילום.

DJI Mini 3 מחיר לצרכן

הרחפן מגיע ב-2 ערכות, כאשר אחת מהן כוללת שלט רגיל והמחיר המומלץ לצרכן הינו 3299 ש"ח. בערכה הכוללת שלט חכם RC המחיר המומלץ לצרכן הינו 3799 ש"ח.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *