גוגל סוגרת את סטדיה באופן סופי

גוגל סוגרת את סטדיה. מתוך אתר "גוגל סטדיה"
גוגל סוגרת את סטדיה. מתוך אתר "גוגל סטדיה"

גוגל סוגרת את סטדיה: 3 שנים של החייאה מתמשכת סוף סוף מסתיימת עם הודעת החברה על כך שקונסולת הסטרימינג שלהם תסיים את חייה כבר בינואר הקרוב.

באוקטובר 2019 סיפרנו לכם על קונסולת הסטרימינג של גוגל שעומדת לראות אור, ובידיים מושטות חלמנו על הרגע בו נוכל להתנייד ברחבי העולם עם השלט והכרומקאסט הקטן שלנו ולהינות מספריית משחקי טריפל A מושקעת שתצעד עמנו עד סוף העולם. אז חלמנו. בפוסט שפורסם על ידי פיל האריסון, סגן נשיא סטדיה, הובהר כי סוף הפרויקט מתקרב בצעדי ענק. על פי דבריו, כבר ב-18 לינואר שירות הסטרימינג של החברה ירד מהאוויר, והמשתמשים יזכו לזיכויים נרחבים בעבור הזמנת הקונסולות, משחקים ורכישות בתוך המשחק. זהו, ככה.

בדיוק לפני שנה פרסמנו שגוגל פיטרה 150 מעובדי החברה וסגרה את מחלקת פיתוח המשחקים שלה, כך שלמעשה הכיוון היה די ברור ונראה היה שכולם מודעים לכך שסטדיה הולכת לכיוונים לא טובים. על כך אמר בזמנו מיודענו פיל האריסון כי "אנחנו מאמינים שזאת הדרך הטובה ביותר על מנת לבנות את סטדיה לטווח הארוך", תוך שהוא רומז כי בגוגל החליטו להסתמך על חברות משחקים אחרות שיפתחו משחקים חדשים או יתאימו משחקים קיימים לסטדיה.

לקהל הישראלי אין הרבה משמעות לבשורה, אולי מלבד המעט שהצליחו לשים ידיהם על הקונסולה, שכן היא מעולם לא הושקה בישראל באופן רשמי ולכן הפגיעה בקהל הגיימרים הישראלים צפוי להיות נמוך עד כדי לא קיים. אך מדובר בבשורה קשה למאות האלפים שכן רכשו את הקונסולה ברחבי העולם. למרות שמחיר הקונסולה היה בגדר הסביר (130$), המנוי החודשי עלה כמעט 9$ ועל כך תוסיפו שהיה עליכם לרכוש חלק מהמשחקים, מודל די דומה לחברות אחרות מהתחום.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *