האם Brime היא פלטפורמת סטרימינג חדשה או הטרלה מטורפת?

brime. בדיחה או אתר הסטרימינג החדש?

Brime – מתיחת העשור או אתר סטרימינג חדש: לאחר ש- Dr Disrespect נחסם מ-Twitch ו-Ninja ו-Shroud שוחררו מהחוזה שלהם ב-Mixer – האם הם מקימים אתר סטרימינג חדש או שמדובר במתיחה מטורפת? האינטרנט כמרחקה.

רק לפני מספר ימים עכשיו בטכנולוגיה דיווח באופן בלעדי בישראל על כך שאחד הסטרימרים הגדולים והמובילים בעולם Dr Disrespect נחסם מאתר הסטרימינג Twitch מבית אמזון, וזאת לאחר שרק לפני מספר חודשים חתם על חוזה "משנה חיים" בשווי מיליוני דולרים. בפוסט הפרידה ממיקסר, דיברנו על Ninja ו- Shroud שסיימו את החוזה החוקי שלהם והם רשאים להצטרף לכל פלטפורמה שהם חפצים בה. האם הנקודות מתחילות להתחבר? על פי דיווחים ברחבי האינטרנט, כולל במגזין פורבס, יתכן ואנו עדים להיסטוריה המתרחשת אל מול עיננו, או לפחות להטרלה הגדולה ביותר בעשור האחרון.

השמועות על הקמת אתר סטרימינג חדש בשם Brime החלו לצוץ כאשר באתר 4chan כאשר משתמש אנונימי דיווח כי Dr Disrespect, Ninja ו-Shroud, מהסטרימרים המובילים בעולם, נמצאים בסוג של משא ומתן להקים פלטפורמת סטרימינג משלהם עם גיבוי של ענקית המוסיקה Spotify בתור גב כלכלי. על פי אותו דיווח הדוקטור הידוע, גיא ביאהם, החל לנהל שיחות עם סטרימרים אחרים המשדרים ב-Twitch על אפשרות להגר לשירות הסטרימינג החדש ולכן הוא נחסם לצמיתות וחוזהו ב-Twitch הוסר. למעשה, תתפלאו או לא, זו אינה הפעם הראשונה בה פוסטים מוזרים כאלה מופיעים באינטרנט. הקש ששבר את גב הגמל היה שבאמת קיים חשבון טוויטר בשם Code Name: Brime אשר עוקב אחרי 16 אנשים בלבד, ביניהם הדוקטור, נינג'ה, שראוד, דוקטור לופו ועוד כמה סטרימרים ידועים אשר חלקם משדרים ב-Twitch.

ההודעה מתוך 4chan. בדיחה או מציאות?
ההודעה מתוך 4chan. בדיחה או מציאות?

 

בבדיקה שערכנו בעכשיו בטכנולוגיה מצאנו שהדומיין Brime.com אכן רשום משנת 2012, אך הוא עומד למכירה למרבה במחיר (מינימום של 100$ לפי גודדי, 50,000$ לקניה מיידית ב-afternic). כמובן שאין כל חובה שזה דווקא יהיה הדומיין שבו יעלה אתר הסטרימינג החדש – שעל פי עמוד הטוויטר Code Name: Brime – נמצא תחת בניה וכן נטען כי "Brime" הוא רק שם קוד ולאתר הסטרימינג יהיה שם שונה. באותו דף נטען על ידי המפעיל כי בחברה ישנם 4 עובדים כרגע והם לא מגובים על ידי Spotify או Google. כמו כן נטען שהם "רוצים להתחיל בקטן ולגדול, זה קורה ממש מהר".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *