המשחקיות של Halo Infinite: המעריצים חלוקים בדעתם

halo infinite (צילומסך: עכשיו בטכנולוגיה)
halo infinite (צילומסך: עכשיו בטכנולוגיה)

אמש קיבלנו הצצה ראשונה למשחקיות של Halo Infinite שמגיע בקרוב, המעריצים חלוקים בדעתם: "אולי הם שכחו להעביר את הגדרות הגרפיקה לגבוה".

האם Halo Infinite עלול להפוך לפיאסקו של השנה? לפי חלק מהמעריצים, המשחק שהוצג אמש ב-Xbox Games Showcase (הועבר בשידור חי כאן באתר עכשיו בטכנולוגיה) לא הרשים במיוחד. יש לציין כי בהצגת המשחק התגלו נתונים חדשים כמו שמפת המשחק גדולה פי 2 מהמפות בשני המשחקים האחרונים בסדרה יחדיו. כמו כן הובטחו "אפקטים ויזואליים יותר מורכבים" מפעם. אך ככל הנראה תצוגת התכלית, ששודרה באיכות של 1080p, לא בדיוק הרשימה את המעריצים הותיקים של הסדרה. אחד מהם כתב בטוויטר: "האם מישהו כבר הגביר את הגדרות הגרפיקה?" שאל בציניות. אחר רשם "הגרפיקה היא הבלבול הגדול. חלק נראה מדהים וחלק נראה ממש ממש לא טוב".

יש לציין כי לאחר מכן במיקרוסופט דאגו להעלות בנפרד תצוגת תכלית נוספת של המשחקיות באיכות של 4k, אולי כדי לרכך במעט את הביקורות על הגרפיקה.

צפו ב-8 דקות של משחקיות ב-Halo Infinite:

תאריך השחרור של המדוייק של המשחק עדיין לא ברור, אך זה יקרה ברבעון האחרון של 2020, משמע בחודשים הקרובים. המשחק ישוחרר למחשבים האישיים, Xbox One ו-Xbox One X, כאשר באחרון תוכלו לשחק באיכות של עד 4k עם רזולוציה של 60 פריימים לשניה. המחיר של המשחק עדיין לא פורסם, אם כי באתר הקונספט של המשחק נכתב "קבלו את Halo Infinite ביום שחרורו יחד עם גישה בלתי מוגבלת ליותר מ-100 משחקים תמורת תשלום חודשי קבוע", מה שרומז כי ייתכן והוא ינתן ללא עלות נוספת למחזיקי Game Pass Ultimate.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *