הפאדיחה של טוויץ': סרטים למבוגרים בדף הראשי

טוויץ' למבוגרים בלבד? לא כל כך מהר. צילום: inkdrop/123RF.COM
טוויץ' למבוגרים בלבד? לא כל כך מהר. צילום: inkdrop/123RF.COM

אתר הסטרימינג הפופולרי טוויץ' איפשר למשתמשים לקדם את השידורים החיים בעמוד הראשי. זה נגמר בקידום ממומן של סרטים למבוגרים בלבד ופאדיחה רצינית.

בימים כתיקונם טוויץ' מתפרנסת ממכירת "סאבים" או הרשמות לסטרימרים הרבים שמשתמשים בפלטפורה הפופולרית על מנת לקבל הטבות כאלו ואחרות, אך לפני כחודש החליטו באתר, מבית אמזון, לאפשר לסטרימרים לקדם את התוכן שלהם בתשלום ולהופיע בעמוד הראשי. כך גם סטרימרים עם מספר מועט מאוד של צופים וסאבים יכולים להופיע בעמוד הראשי ולצבור פופולריות. הרעיון על פניו נשמע מצויין, אך הביצוע קצת פחות.

אחד הסטרימרים שקידם את התוכן שלו החל לשדר סרטים למבוגרים בערוץ שלו, כך שדף הבית של האתר שנחשב "Family Friendly" הציג את התוכן הפורנוגרפי וגרם למבוכה רבה בקרב מפעילי האתר. בטוויץ', לה צוות מנהלי תוכן מיומן, הסירו את הקידום והערוץ, אך האינטרנט תמיד זוכר ותמונות מאותו אירוע הופצו ברחבי האינטרנט וזאת למורת רוחם של בעלי האתר.

בטוויץ' החליטו לבטל את אפשרות הקידום של הערוצים עד להודעה החדשה. "החלטנו לעצור את 'רכבת הקידומים' בשל שיקולי בטיחות שעלו במהלך הניסוי" מסר סם פאוט, סמנכ"ל תקשורת בחברה לאתר TheVerge, "טוויץ' תשתף עידכונים נוספים עם הקהילה שלה על מנת לשפר את הגילויים של הערוצים במידת האפשר".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *