לנובו משיקה טאבלט חדש וחזק וגם טאבלט לילדים

Lenovo Tab P11 Pro בקרוב בישראל
Lenovo Tab P11 Pro בקרוב בישראל

חברת לנובו הודיעה על השקת טאבלט חדש – Lenovo Tab P11 Pro, מבוסס אנדרואיד, 4 רמקולי JBL ומסך OLED בגודל 11.5 אינץ' וגם טאבלט לילדים.

חברת לנובו הודיעה היום כי היא משיקה סדרת טאבלטים חדשים, כאשר היהלום שבכתר הוא Lenovo Tab P11 Pro, טאבלט אנדוראיד המתוכנן להיות מערכת בידור בפני עצמה. הטאבלט החדש מגיע בגודל 11.5" עם מסך OLED ברזולוציה 2560X1600 פיקסלים, תומך ב-HDR10 ו-Dobly Vision. הטאבלט גם מצוייד בארבעה רמקולי JBL עם תאי 2.5 סמ"ק משופרים באמצעות Dolby Atoms ועל פי החברה יספק סאונד קולנועי היקפי. הטאבלט עצמו עשוי מסגסוגת אלומיניום ומסגרות בעובי 6.9 מ"מ. מבחינת החומרה, בטאבלט של לנובו יש מעבד Snapdragon 730 של קוואלקום עם 4 או 6 ג'יגה זיכרון פנימי ו-128 ג'יגה של נפח אחסון (יש גם חריץ הרחבה microSD), הסוללת 8,600 אמפר מבטיחה עד 15 שעות של שימוש. לטאבלט ניתן לצרף מקלדת עם משטח מגע ועט סטיילוס. מבחינת תוכנה – הטאבלט מגיע עם מערכת הפעלה אנדוריד, יישומי Office של מיקרוסופט, כניסה ללא מגע וטשטוש רקע בשיחות וידאו.

בחברה גם השיקו טאבלט נוסף – Lenovo Tab M10 HD Gen 2 המשולב עם תוכנת Kids Space של גוגל והוא טאבלט לילדים עם יכולת ניהול ובקרה של ההורים. הטאבלט מגיע עם התוכנה מובנית ומציע מצב ילדים חדש הכולל אפליקציות, ספרים וסרטונים מומלצים אשר מתבססים על תחומי עניין שונים, ובחברה טוענים כי הוא מומלץ מאוד לילדים מתחת לגיל 9. להורים ישנה אפשרות לנהל מרחוק ולעקוב אחר השימוש בטאבלט באמצעות Family Link של גוגל. מבחינת חומרה הטאבלט מגיע עם מסך 10.1" HD TDDI, רמקולים כפולים עם טכנולוגיית Dolby Atoms, מצלמת 5MP קדמית, מעבד MediaTek P22T עם 2 ג'יגה זיכרון פנימי ו-32 ג'יגה נפח אחסון, כאשר גם הטאבלט הזה מגיע עם חריץ הרחבה לכרטיסי microSD. הסוללה הינה סוללת 5000 אמפר עם טעינה באמצעות USB-C.

Lenovo Tab M10 HD Gen 2 טאבלט לילדים
Lenovo Tab M10 HD Gen 2 טאבלט לילדים

 

המחירים לטאבלטים והמוצרים הנלווים בישראל עדיין לא פורסמו, אך בהשקה העולמית שלהם המחיר עבור Lenovo Tab P11 Pro שיהיה זמין החל מחודש נובמבר 2020 בישראל יחל מ-699 יורו, והמחיר עבור Lenovo Tab M10 HD Gen 2 שיגיע לארץ הקודש בחודש ספטמבר 2020 יהיה החל מ-159 יורו.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *