מסע אל העבר: מוטורולה השיקה את Razr המתקפל

זוכרים שפעם היה טלפון סלולרי עם פומית? ובכן אם נולדתם מתישהו אחרי שנת 2000 יש סיכוי גדול שאין לכם מושג על מה מדובר. אך בשורות טובות – מוטורולה החליטה לעשות קאמבק רציני עם דגם ה-Razr, סמארטפון מתקפל קטן שיכנס לכל כיס ומנסה לייצר אופנה חדשה. מדובר למעשה בדגם חדש לסדרת ה-Razr הפופולרית בזמנו שהושקה אי שם בשנת 2004 והייתה למעשה אחת האחרונות לפני המעבר לסמארטפונים. יש לציין שעד יולי 2006 נמכרו למעלה מ-50 מיליון יחידות מהמכשיר ובסך הכל 130 מיליון יחידות עד ירידתו מהמדפים.

ה-Razr החדש מציג מסך pOLED באורך של 6.2 אינץ' ובנוסף מסך OLED זעיר עם חיפוי זכוכית בחלק הקדמי בגודל של 2.7 אינץ'. מבחינת החומרה מי שירכוש את המכשיר יהנה משבב Snapdragon 710 הנחשב לאיכותי מאוד, 6GB זכרון פנימי ואחסון מובנה של 128GB (אין חריץ הרחבה). המכשיר פועל על מערכת הפעלה Android והסוללה, בנפח 2510mAh, לא תשבור את שיא הזמן שהמכשיר שלכם יעבוד ברציפות ללא טעינה. למכשיר סורק טביעות אצבע, מצלמה ראשית ברזולוציית 16MP ומצלמת סלפי של 5MP. מבחינת המשקל תצפו למכשיר קל – 205 גרם בלבד.

ועכשיו לחדשות הרעות יותר – הדגם הקודם של המכשיר, ה-V3 נמכר במחיר זול במיוחד ולכן הפך לאחד המכשירים הפופולריים של זמנו. הדגם החדש, שיהיה זמין בחנויות רק בינואר, יימכר בסכום של… 1500$ וזה לפני מסים (וכמובן עמלות יבוא ועמלות של החנויות בישראל) ככה שאל תצפו שזה יהיה זול.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *