שער ביטקויין חצה את רף 20,000$ לראשונה

ביטקויין (freepik - www.freepik.com)
ביטקויין (freepik - www.freepik.com)

שער ביטקויין – המטבע הקריפטוגרפי הפופולרי בעולם, חצה את רף 20,000$ למטבע בודד וסיים עלייה של יותר מ-170% מתחילת השנה. כרגע נסחר סביב 22,000$ למטבע.

המטבע הקריפטוגרפי הפופולרי בעולם ממשיך לשבור שיאים ולנסוק, ומסיים עליה של יותר מ-170% מתחילת השנה וזאת כאשר הוא גם שובר את השיא של עצמו ונסחר סביב 20,440$ למטבע בודד ביום רביעי, ובזמן כתיבת שורות אלו ביום חמישי נסחר שער ביטקויין כבר סביב 22,914 דולרים למטבע בודד. יש לציין כי הביטקויין, שבעבר כבר הגיע לשיא של 19,000$, איבד את רוב ערכו וירד ל-3,300$ זמן קצר לאחר מכן. ביטקויין נסחר בעיקר ברשת האינטרנט ונחשב למטבע הנתון למחלוקת.

שער ביטקויין (עכשיו בטכנולוגיה)
שער ביטקויין (עכשיו בטכנולוגיה)

למרות שכיום אתרים רבים וגם רשתות גדולות מאפשרות לבצע רכישות בביטקויין, חוסר היציבות של המטבע לצד הדרך בה הוא פועל וכמו גם האנונימיות של המחזיקים במטבע, הובילה למדינות רבות "לחסום" את הביטקויין בשטחיהם ולא לאפשר את המסחר בו."אני חייב לדבר בכנות" אמר יו"ר הבנק המרכזי באנגליה אנדרו ביילי, "קשה לראות את הביטקויין כבעל ערך מהותי. יש לו ערך מהותי בכך שאנשים רוצים אותו". ביילי הוסיף ואמר כי הוא "מאוד חושש" מכך שאנשים משתמשים בביטקויין לתשלומים והזהיר כי סוחרים המקבלים תשלום בביטקויין עלולים להפסיד מהעסקה בשל התנודות בערך המטבע.

ביטקויין עלה לכותרות רק לאחרונה כאשר קבוצת ההאקרים Black Shadow שפרצה לשרתי חברת הביטוח הישראלית שירביט דרשו כופר באמצעות ביטקויין, מה גם שדוגמה לחוסר האבטחה במטבע הובילה לכך שדפדפן המתחזה ל-TOR גנב מטבעות ביטקויין מארנקיהם של הגולשים.

 

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *